וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המקום הראשון בסכנה: רק 2:2 למילאן נגד נועלת הטבלה סלרניטנה

הרוסונרי נחלצו מפיגור מול הקבוצה החלשה ביותר בסרייה A ויקוו לא לאבד את הפסגה. מוריניו הורחק ב-2:2 של רומא נגד ורונה, קוואליארלה הגיע ל-100 שערים במדי סמפדוריה שניצחה את אמפולי

תקציר: סלרניטנה - מילאן 2:2/ספורט1

אחרי ה-1:1 בדרבי בין יובנטוס לטורינו, המחזור ה-26 בסרייה A נמשך היום (שבת) עם הפתעה גדולה במיוחד כאשר המוליכה מילאן איבדה נקודות במשחק החוץ אצל נועלת הטבלה סלרניטנה, מולה נפרדה ב-2:2. עוד קודם לכן, פאביו קוואליארלה קבע עוד שיא ב-0:2 של סמפדוריה על אמפולי ורומא נפרדה ב-2:2 נגד ורונה במשחק בו שבה מפיגור כפול ובתוספת הזמן המאמן ז'וזה מוריניו הורחק.

אוליבייה ז'ירו ושחקני מילאן. רויטרס
הפתעה גדולה אצל סלרניטנה. ז'ירו ושחקני מילאן מאוכזבים/רויטרס

סלרניטנה - מילאן 2:2

אינטר תשחק רק מחר, נאפולי תעשה זאת ביום שני והמוליכה מילאן לא ניצלה זאת כדי לפתוח פער של ארבע נקודות בפסגה - והכי מפתיע שזה קרה לה במשחק נגד נועלת הטבלה סלרניטנה, שעם מאמנה החדש דיויה ניקולה סיפקה את אחת ההפתעות הגדולות של העונה.

אמנם סלרניטנה הגיעה אחרי שתי תוצאות תיקו רצופות והיא בהחלט במגמת שיפור, אבל מדובר קבוצה שניצחה העונה שלושה משחקים בלבד וקשה להאמין שתצליח לשרוד. למרות זאת, שער מהיר של ג'וניור מסיאס (5) לא הרתיע את המקומיים, שבדקה ה-29 חזרו משער של פדריקו בונאצולי. במחצית השנייה מילאן החמיצה והיא נענשה בידי החלוץ הבוסני מילאן דוריץ', שחגג בסך הכל בפעם השלישית העונה ב-21 הופעות. אנטה רביץ' אמנם כבש וקבע 2:2 בחלוף חמש דקות, אבל עד הסיום החבורה של סטפנו פיולי לא השיגה את המהפך ואיבדה נקודות יקרות, כאלה שעלולות לעלות לה במקום הראשון.

עוד בוואלה!

לא הביאה את הדרבי: בלוטי וטורינו סחטו 1:1 מיובנטוס

לכתבה המלאה
אדוארו בובה, רומא. ANDREAS SOLARO, GettyImages
בובה הצעיר חוגג, רומא הצילה נקודה/GettyImages, ANDREAS SOLARO

רומא - ורונה 2:2

אפשר לומר שהקריסה של ז'וזה מוריניו והג'אלורוסי נמשכת. אחרי ההדחה מהגביע בידי אינטר, הגיעה תוצאת תיקו שלישית ברציפות בסרייה A. בסיבוב הראשון ורונה ניצחה 2:3 את רומא וגם היום היא לא הייתה רחוקה מכך, אחרי שאנטונין ברק (5) עם שערו העשירי העונה בליגה ואדריאן טאמזה (20) היממו את האולימפיקו, אבל "המיוחד" יכול לזקוף לזכותו ששניים מהמחליפים שלו, שניהם בני 19, החזירו את הקבוצה מפיגור כפול והצילו נקודה: כריסטיאן וולפאטו כבש ראשון בדקה ה-65, אדוארדו בווה (84) קבע את תוצאת המשחק שהיה מהנה והסתיים בשוויון מוצדק. בדקה ה-90 הורחק מוריניו.

פאביו קוואליארלה שחקן סמפדוריה חוגג שער. GettyImages
עשה סוף לבצורת. פאביו קוואליארלה/GettyImages

סמפדוריה - אמפולי 0:2

פאביו קוואליארלה הבלתי נגמר עשה סוף לבצורת בת 139 ימים והפך לשחקן השמיני בתולדות הסרייה A שכובש ב-18 שנים רצופות (קדמו לו: ז'וזה אלטאפיני, ג'אני ריברה, רוברטו מאנצ'יני, רוברטו באג'ו, אלסנדרו דל פיירו, פרנצ'סקו טוטי וסרג'יו פליסייר). החלוץ בן ה-39 כבש צמד בדקות 14 ו-29 והגיע ל-100 שערים במדי סמפדוריה.

שאר משחקי המחזור ה-26:

פיורנטינה - אטאלנטה
ונציה - גנואה
אינטר - ססואולו
אודינזה - לאציו
קליארי - נאפולי
בולוניה - ספציה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully