וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דג'וקוביץ' זכה לקבלת פנים חמה בדובאי: "לא יכולתי לבקש יותר"

הסרבי שיחק לראשונה ב-2022 וניצח: "לא יכולתי לבקש קבלת פנים טובה יותר". על התדמית: "לא היו הרבה מאמרים חיוביים עליי"

נובאק דג'וקוביץ' חזר אתמול (שני) לשחק לראשונה ב-2022. המדורג מספר 1 בעולם ניצח 3:6, 3:6 את לורנצו מוזטי האיטלקי בטורניר דובאי והתקבל על ידי אצטדיון מלא ותמיכה אדירה.

דג'וקוביץ' הודה שלא ידע איזו קבלת פנים מחכה לו אחרי כל האירועים באוסטרליה בינואר והודה שהופתע לטובה ואמר: "לא יכולתי לבקש קבלת פנים טובה יותר. אני חושב שדובאי זה המקום המושלם בשבילי להתחיל בו את השנה בזכות התמיכה והאוהדים שהגיעו הערב למשחק עודדו אותי כל המשחק. זה היה מעבר לכל הציפיות שלי מבחינת האווירה".

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. רויטרס
זכה לקבלת פנים חמה. דג'וקוביץ'/רויטרס

הסרבי, שלא הורשה להשתתף באליפות אוסטרליה אחרי שגורש מהמדינה בשל סירובו להתחסן, הודה שחווה קשיים בזמן הגמר במלבורן בין רפאל נדאל לדניל מדבדב, בו ניצח הספרדי. "ניסיתי לא לצפות בגמר", הודה דג'וקוביץ', "אבל כולם בבית שלי צפו, אשתי והילדים, אז הייתי חייב גם. ברכות לרפא, הייתה הופעה מדהימה שלו. הוא לוחם מדהים. אני מכבד אותו מאוד. אני לא רוצה להפחית מהתואר שלי ולא לדבר על זה שאני לא השתתפתי בטורניר. ברור שהרגשתי לא בנוח כשעזבתי את אוסטרליה כמו שעזבתי ולצפות בטורניר מרחוק".

דג'וקוביץ' דיבר על התדמית שלו בעקבות כל האירועים ואמר: "אני לא יודע מה קרה לי מבחינה תדמיתית. ברור שלא היו עליי הרבה מאמרים חיוביים בחודש האחרון. אני חושב שהדברים משתנים קצת. אני מקווה. אני מבין שיש עדיין הרבה ספקולציות ואנשים שמפקפקים ושואלים שאלות". דג'וקוביץ' רשאי לשחק בטורניר דובאי כי ניתן להיכנס לאיחוד האמירויות גם בלי חיסון. הוא הודה שנכון לעכשיו הוא לא יכול להיכנס לארצות הברית כדי להשתתף בטורנירי המאסטרס אינדיאן וולס ומיאמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully