וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דג'וקוביץ' חוזר בטורניר דובאי ומצהיר: "אשחק היכן שיקבלו אותי"

המדורג מספר 1 בעולם עלול לאבד את הפסגה, אבל אחרי מלבורן, מבחינתו החזרה למשטח היא החשובה מכל: "התגעגעתי. מדבדב יעקוף אותי בסופו של דבר"

מעריציו של נובאק דג'וקוביץ' תומכים בו מחוץ למלון פארק במלבורן, אוסטרליה/מתוך טוויטר

נובאק דג'וקוביץ' חוזר הערב (שני, 18:30) לשחק טניס לראשונה ב-2022. המדורג מספר 1 בעולם ישוב לטורניר דובאי, כחודש אחרי שנזרק מאוסטרליה בעקבות סירובו להתחסן נגד קורונה (וגם בעקבות החשדות על כך שזייף תעודת מחלים), ויתחרה לא על רק זכייה בתואר נוסף, אלא גם על תדמיתו ועל הבטחת הישארותו במקום הראשון בעולם - כי אם דניל מדבדב יזכה בתחרות, הוא יוריד את הסרבי מהפסגה אחרי ששבר שיא של 361 שבועות במקום הראשון, ולראשונה מאז פברואר 2020.

"זה בידיים של מדבדב, הוא ראוי להיות מספר 1 בעולם", אמר דג'וקוביץ' ערב משחקו בדובאי מול האיטלקי לורנצו מוסטי,שברולאן גארוס הוביל על דג'וקוביץ' 0:2 במערכות ובסופו של דבר פרש, "בסופו של דבר זה יקרה, ואם זה יקרה השבוע אז אהיה הראשון לברך אותו".

נובאק דג'וקוביץ', טניסאי סרבי. Francois Nel, GettyImages
זוכה להערצה ברחובות דובאי. דג'וקוביץ'/GettyImages, Francois Nel

דג'וקוביץ' לא שיחק במשך כחודשיים וכשנשאל מה יעשה אם תחרויות נוספות ייסגרו בפניו בשל סירובו להתחסן נגד הנגיף, הודה: "אשחק היכן שהחוקים יאפשרו לי. כל תחרות שתקבל אותי, אנסה להגיע אליה ולשחק. ברור לי שלוח הזמנים שלי לא יהיה מלא, אבל גם לא הייתה לי כוונה כזו לפני שהחלה העונה".

דובאי, בניגוד לאוסטרליה כמובן, מקבלת גם לא-מחוסנים ודג'וקוביץ' ששוהה במקום בימים האחרונים זוכה להערצה ברחובות, ולהערכה רבה במתחמי התחרות וממארגניה. במפתיע, דג'וקוביץ' סיפר שגם יחס השחקנים ששוהים לצדו קיבלו אותו בצורה יפה הרבה יותר מאשר במלבורן: "רוב השחקנים בירכו אותי וקיבלו אותי בצורה טובה, ואני לא יכול לומר שזה מה שהיה במלבורן. שם זה היה מוזר".

דג'וקוביץ' בן ה-34 זכה בתחרות בדובאי חמש פעמים מאז שהתחרה בה בפעם הראשונה ב-2007 והוא מעולם לא הודח לפני רבע הגמר. "בכל מקרה, הדבר היחיד שיושב לי בראש זה לנצח בכל משחק שאני משתתף בו", הצהיר, "התגעגעתי לשחק, אני מוכן למשחק הראשון שלי העונה ומקווה שאפתח אותה בצורה טובה. מחכה לי יריב מאוד מוכשר ומתוחכם שברולאן גארוס היה לי משחק קשה מולו שנמשך חמש מערכות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully