וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגוד השופטים הודיע: היו שגיאות בגמר הגביע, לא נפסול שופטים

21.2.2022 / 11:25

הפועל תל אביב דרשה שלא לשבץ את ניר מאירסון למשחקיה, ונענתה בשלילה. האיגוד: "הטעויות נבעו משיקול דעת. לא ניתן להטיל ספק ביושר של השופטים"

החגיגות של בני הרצליה אחרי הזכייה בגביע המדינה/צילום ועריכה: לילך וייס

גמר גביע המדינה בכדורסל אמנם סיפק משחק צמוד ומותח, שהסתיים בזכייה של בני הרצליה על חשבון הפועל תל אביב, אך גם הוליד סערת שיפוט שעוררה זעם בקרב האדומים. לטענת הקבוצה המפסידה, ההחלטה לשבץ לגמר את ניר מאירסון, "בעל ההיסטוריה הבעייתית עם הקבוצה", הייתה שגויה מלכתחילה.

דני פרנקו מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
השופט "הבעייתי" לא ייפסל. פרנקו/ברני ארדוב

איגוד השופטים התייחס לסערה והודיע כי בוצע ניתוח מקצועי מפורט של שיפוט המשחק, כפי שמתבצע מקצועית מדי מחזור. כמו כן, האיגוד הודה שהשיפוט בגמר הגביע לא היה מספיק טוב: "שגיאות השיפוט שנמצאו נובעות מטעויות בשיקול דעת, טעויות בהתמקמות ו/או בכיסוי במבט וחוסר ריכוז. הפקת לקחים וניתוח מקצועי יבוצעו עם שופטי המשחק ועם כלל סגל השופטים בימים הקרובים".

"איגוד השופטים דוחה מכל וכל את הניסיון לייחס שיקולים זרים להחלטות שופט כזה או אחר במשחק הגמר או בכלל. כל השופטים, ללא יוצא מן הכלל, משקיעים את מירב המאמצים במטרה לשפוט את המשחקים בצורה המקצועית והטובה ביותר. היושר האישי והמקצועי של כל שופטיו הם בדרגה הגבוהה ביותר. לא ניתן לאיש להטיל בכך ספק, גם אם יש שגיאות מקצועיות במשחקים".

שחקני הפועל תל אביב בר טימור, גיל בני, עידן זלמנסון. ברני ארדוב
ההפסד עורר סערה. שחקני הפועל תל אביב/ברני ארדוב

הפועל תל אביב ביקשה לפסול את מאירסון משפיטת משחקיה בעתיד, ומהאיגוד נמסר כי הוא אינו נעתר לבקשה לפסול שופטים מטעם קבוצות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully