וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האמונה חוזרת: זהבי קרוב לקבל החלטה, ומכבי תל אביב כבר מסתכלת מעלה

21.2.2022 / 6:30

הצהובים מחכים לאישור מזהבי שהוא חוזר לישראל למרות ההצעות שקיבל, ומרוצים מצימוק הפער מהמוליכות. קרסטאיץ' מזהה את השינוי המהותי, הפצועים והנדבקים בספק למשחק מול פ.ס.וו שאליו יגיעו 30 אלף אוהדים צהובים שיישבו גם בשער 5 (חמישי, 19:45, ספורט4)

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 0:2 על הפועל חיפה/ספורט1

במכבי תל אביב מעריכים שהנטייה של ערן זהבי היא לשוב למועדון בתום שש שנים מחוץ לישראל. לזהבי יש יותר מהצעה אחת מלבד זו שיש לו ממכבי תל אביב והוא מתכוון לקבל החלטה כבר במהלך החודש הבא ולא למשוך את זה יותר מדי זמן. במכבי תל אביב ישמחו לשמוע את התשובה החיובית של זהבי כבר בשבועות הקרובים כדי להיערך לעונה הבאה בידיעה שהוא חלוץ הקבוצה. זהבי נטה בתחילה לעבור ולשחק בארצות הברית, אבל כעת האופציה הזו היא כבר לא בעדיפות מרכזית מבחינתו. יש לו עדיין את אולימפיאקוס שרוצה אותו וכאמור יש עוד כמה הצעות, מלבד זו של מכבי תל אביב, אבל מהרגע שהוא עזב את ישראל בקיץ 2016, מדובר בימים בהם הוא הכי קרוב לקבל החלטה על חזרה לישראל.

זהבי יראה ביום חמישי 30 אלף אוהדים של מכבי תל אביב שמצפים לשובו במשחק הגומלין בין פ.ס.וו אינדהובן למכבי תל אביב (19:45, ספורט4). אמש היו למעלה מ-16 אלף צופים מול הפועל חיפה, והבוקר מכבי תל אביב קיבלה היתר למכור כרטיסים גם לשער 5 אחרי שהתברר כי רק 60 אוהדים הולנדים יגיעו למשחק ויישמרו להם כרטיסים לשער מרכזי בסמוך לתא הכבוד. ההסכמה הזו איפשרה מכירה כמעט מלאה לטובת אוהדי מכבי תל אביב, שכבר הספיקו לרכוש את כל הכרטיסים שנותרו למכירה.

מלאדן קרסטאיץ' מכבי תל אביב. אריאל שלום
היה מרוצה מהמחצית השנייה. קרסטאיץ'/אריאל שלום

אחרי הניצחון על הפועל חיפה אמש, מכבי תל אביב תצפה הערב למעידה נוספת של מכבי חיפה במשחקה מול הפועל תל אביב. "אנחנו צריכים להיות עד הסוף בסביבה למקרה שמכבי חיפה והפועל באר שבע ימשיכו לאבד נקודות", אמרו אמש במכבי תל אביב אחרי שהתקרבו להפועל באר שבע מרחק של ארבע נקודות בלבד וכשיש בינם לבין מכבי חיפה פער של חמש נקודות, אם כי לחיפה כאמור משחק חסר אותו תשלים הערב.

אף שמכבי תל אביב רשמה ניצחון ללא ספיגת שערים, המאמן מלאדן קרסטאיץ' היה רחוק מלהיות מרוצה ובהפסקה ערך שלושה חילופים. הסרבי המשיך גם אמש לעלות עם שני חלוצים ושלושה שחקני קישור אופנסיביים ובכל זאת הוא מצפה, גם בהרכב ובאופי כזה של שחקנים, לקבל הרבה יותר הגנה מהשחקנים הקדמיים שלו. "בחיים צריך לקחת סיכונים ואני אקח סיכונים", הסביר אמש המאמן לתקשורת מדוע הוא נוטה כל כך להסתכן בהרכבים התקפיים שמשאירים את ההגנה כמעט מופקרת.

שחקני מכבי תל אביב מודים לאוהדים. אריאל שלום
שחקני מכבי תל אביב מודים לאוהדים/אריאל שלום

קרסטאיץ' סוגר חודשיים וחצי כמאמן מכבי תל אביב ויש לו כבר תובנות על השינויים שהביא. "השחקנים נותנים כעת את המקסימום שלהם. אני מרגיש זאת. אנחנו כצוות האימון נותנים גם את המיטב שלנו, אבל הכי חשוב זה שהשחקנים באים לכל משחק ונותנים את המקסימום. יש עדיין בעיות ויש מה לשפר, אבל חשוב שהשחקנים יביאו מעצמם לכל משחק את הכל וזה קורה".

במכבי תל אביב יצטרכו לבדוק הבוקר את עידן נחמיאס וז'וזואה סה שהוחלפו אתמול בגלל פציעות. מצבם של השניים לקראת פ.ס.וו ביום חמישי עדיין לא ברור. במקביל יעקבו במועדון אחרי מצב הקורונה של אנריק סבוריט ועדן שמיר. על פי חישוב הימים הם אמורים לצאת מבידוד מחרתיים, כך שהם יוכלו להתאמן ביום שלפני המשחק, אך עדיין הצוות הרפואי יצטרך לשמוע מהשניים האם הם סובלים ממחלה או שהם חיוביים לנגיף ללא סימפטומים.

דן גלזר שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
דן גלזר שחקן מכבי תל אביב/אריאל שלום

אחרי המשחק נגד פ.ס.וו ביום חמישי בקונפרנס ליג, במחזור הבא תתארח מכבי תל אביב אצל הפועל נוף הגליל מהתחתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully