וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתן בלטקסה: "אליפות? לא נוותר עד הרגע האחרון"

עודכן לאחרונה: 20.2.2022 / 22:44

כוכב הניצחון של מכבי תל אביב שידר אופטימיות אחרי הניצחון: "כל עוד יש סיכוי, ניתן הכול". קרסטאיץ': "מרגישים את השיפור, חשבו שנחטוף 3 או 4 שערים בהולנד"

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 0:2 על הפועל חיפה/ספורט1

מכבי תל אביב לא הרשימה הערב (ראשון) בבלומפילד אך השיגה ניצחון ליגה רביעי ברציפות, 0:2 על הפועל חיפה והיא ממשיכה בפילוס דרכה, אולי בדרך לחזרה למאבק האליפות. הצהובים היו חשופים מאוד במחצית הראשונה, אך נהנו מהחמצות של הפועל חיפה ובמחצית השנייה מתן בלטקסה המחליף בא לעזרתם עם סחיטת פנדל ממנו כבש פריצה והוא חתם בעצמו עם השני בנגיחה יפה בדקה ה-71. הצהובים יכולים כעת להתכונן בראש שקט למשחק המסקרן שמצפה להם ביום חמישי נגד פ.ס.וו איינדהובן של ערן זהבי בגומלין של הקונפרנס ליג.

מלאדן קרסטאיץ' מאמן מכבי תל אביב. אריאל שלום
הקבוצה שלו ממשיכה לנצח. קרסטאיץ'/אריאל שלום

מלאדן קרסטאיץ': "ציפינו שיהיה משחק קשה אחרי המשחק באיינדהובן. הקבוצה הוציאה הרבה אנרגיה. המחצית הראשונה הייתה לא טובה, אבל השחקנים נתנו את המקסימום. רצינו לנצח ולכן אולי עשינו הרבה טעויות גדולות במחצית הראשונה. השחקנים רצו להראות הופעה טובה ובגלל זה הם עשו הרבה טעויות. ראינו את זה במחצית הראשונה ובגלל זה ביצענו כמה שינויים בהפסקה. נחמיאס היה פצוע. במחצית השנייה הכול נראה טוב יותר".

על מאבק האליפות: "אני לא רוצה לדבר על זה עכשיו. הדבר היחיד שחשוב הוא שהשחקנים שלנו שיחקו טוב והם צריכים להמשיך לשחק כך. אנחנו כאן במשך חודשיים וחצי, משתפרים ממשחק למשחק. אנחנו מרגישים שיפור". על פ.ס.וו: "שיחקנו טוב במשחק הראשון, אנשים ציפו שנחטוף שם שלושה או ארבעה שערים. ברור שיהיה משחק קשה בחמישי, אבל נלך על ניצחון".

מתן בלטקסה אמר: "ידענו שהמחצית הראשונה לא הייתה מספיק טובה. דיברנו על הדברים שצריך לשפר ולעשות טוב יותר. אני שמח שמה שקרה קרה. נגררנו לסוג המשחק שהפועל חיפה רצתה, שזה מעברים, ואלה הדברים שדיברנו עליהם, שצריך לשלוט בקצב המשחק והניצחון יגיע. עד השנייה האחרונה אנחנו לא נוותר. כל עוד אפשר ויש סיכוי תאורטי, ניתן הכול". על עתידו במכבי תל אביב: "יש מו"מ. יש דין ודברים בינו לבין ההנהלה, נחכה ונראה". לקראת המפגש עם זהבי: "אותי אישית זה לא מעניין יותר מדי. יש פה משחק ענק, שיש אחת לכמה שנים. זה חלום של כל ילד לשחק במשחקים כאלה".

עוד בוואלה!

רק חמש נקודות מהפסגה: מכבי תל אביב ניצחה 0:2 את הפועל חיפה

לכתבה המלאה
ברנדלי קובאס עם מתן בלטקסה שחקני מכבי תל אביב. אריאל שלום
הביאו את השינוי. בלטקסה וקובאס/אריאל שלום

אלישע לוי הודה אחרי המשחק: "היו 60 דקות טובות שלנו. שם המשחק זה לנצל הזדמנויות ולא ניצלנו הזדמנויות טובות מאוד. אתה לא יכול לנצח את מכבי תל אביב אם אתה לא מנצל מצבים כאלה. ספגנו בשני מצבים נייחים. היו 60 דקות טובות מאוד שלנו". על מאבק הפלייאוף העליון אמר לוי: "אנחנו תמיד מאמינים. כל עוד יש סיכוי, ויש סיכוי, נצטרך להמשיך עד הסוף. יכולנו לכבוש היום והיה מצב אחרת".

"ברור שכל הפסד מוריד את הסיכויים ואנחנו נלך עד הסוף. היעד שלנו מההתחלה היה להגיע אל הפלייאוף העליון, כמו עוד קבוצות שנמצאות מתחתינו. ברור שנתאכזב אם לא נהיה בפלייאוף העליון. אנחנו צריכים לעשות הכול ורק אז לעשות סיכומים. אנחנו עדיין בגביע בשלב מתקדם וצריך להמשיך להאמין עד הסוף".

גל אראל: "זה מאכזב מאוד. במחצית הראשונה שיחקנו טוב מאוד, הגענו להרבה מצבים. כשאתה לא כובש נגד מכבי תל אביב, אתה נענש. זה מאכזב, אבל הפנים קדימה". לקראת הדרבי: "בדרבי כל הדברים מתגמדים. הוכחנו בשנים האחרונות, גם כשמכבי חיפה מילאה את האצטדיון וגם כשאנחנו אירחנו, הוכחנו שאנחנו יכולים לעשות את זה. אנחנו ברבע גמר הגביע ומרחק נגיעה מחצי הגמר. יש לנו עוד הרבה דברים להשיג העונה".

על הפלייאוף העליון: "לא יכול להגיד בביטחון שנהיה שם. צריך להיות ריאליים. יש סיכוי תאורטי וכל עוד יש סיכוי, נמשיך להילחם. אם ניקח תשע נקודות, אולי נהיה בפלייאוף העליון. אם לא, נעשה כל מה שאפשר בפלייאוף התחתון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully