וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהבי נח, גאקפו נפצע בניצחון פ.ס.וו לפני מכבי תל אביב

ארבעה ימים לפני הגומלין בקונפרנס ליג בישראל, הקבוצה מאיינדהובן גברה 1:3 על הירנביין ללא החלוץ שנותר על הספסל. גם גוטיירס נפצע והוחלף

תקציר ניצחונה של פ.ס.וו איינדהובן 1:3 על הירנביין/ספורט1

ארבעה ימים לפני שתתארח באצטדיון בלומפילד למשחק הגומלין נגד מכבי תל אביב אחרי שניצחה 0:1 במשחק הראשון בין השתיים בפלייאוף העלייה לשמינית גמר הקונפרנס ליג, פ.ס.וו איינדהובן גברה הערב (ראשון) 1:3 על הירנביין במסגרת המחזור ה-23 בהולנד, כאשר ערן זהבי נותר על הספסל במשך כל המשחק.

נוני מדואקה (13), מריו גצה (46) וג'ואי וירמן (50) כבשו לזכות פ.ס.וו, טיבור חלילוביץ' השווה זמנית (36) אך לא מנע מאיינדהובן לשמור על פער חמש הנקודות מאייאקס. לקראת ההפסקה קשר פ.ס.וו אריק גוטיירס נפצע והוחלף כשהוא על אלונקה, ובמחצית הוחלף קודי גאקפו בשל פציעה בקרסול. טרם התבררה חומרת הפציעה של ההולנדי, אך כובש השער נגד הצהובים במשחק הראשון נמצא כעת בספק לגומלין.

ערן זהבי שחקן פ.ס.וו איינדהובן בחימום מאחורי המאמן רוג'ר שמידט. ANP Sport, GettyImages
קיבל מנוחה לקראת מכבי תל אביב. ערן זהבי/GettyImages, ANP Sport

פ.ס.וו הפסידה לאייאקס ולאלקמאר ואפשרה לאלופה לברוח בפסגה, אבל מאז התאוששה ולאחר הניצחון הערב היא סופרת 13 שערים בארבעה משחקים: ארבעה כבשה נגד ברדה בגביע, חמישייה הבקיעה בחוץ נגד ויטסה וגברה על מכבי תל אביב משערו של קודי גאקפו, כשהערב נקטע לה רצף של 306 דקות מבלי לספוג.

מבחינת הירנביין מדובר בהפסד שביעי ברציפות בכל המסגרות שממשיך את תהליך ההתקרבות לחלק התחתון של הטבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully