וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזרה לנצח, וגם לכבוש: ריאל מדריד גברה 0:3 על אלאבס

אחרי שני משחקים מתסכלים, הבלאנקוס טיילו מול קבוצת התחתית והגדילו את הפער בפסגה. אסנסיו כבש שער נהדר (53), ויניסיוס הכפיל מבישול נהדר של בנזמה, שחתם בפנדל (90). אתלטיקו מדריד הביסה 0:3 את אוסאסונה

תקציר: אתלטיק בילבאו - ריאל מדריד 1:0/ספורט1

המחזור ה-25 נמשך היום (שבת) עם ארבעה משחקים. אתלטיקו מדריד יצאה מהלם ההפסד במחזור הקודם עם 0:3 בפמפלונה על אוסאסונה. ריאל מדריד גברה בקלות 0:3 בבית על אלאבס מהתחתית. ויאריאל פתחה את היום עם 1:4 בחוץ על גרנאדה.

לואיס סוארס אתלטיקו מדריד. רויטרס
שער יפהפה באוסאסונה. סוארס/רויטרס

אוסאסונה - אתלטיקו מדריד 3:0

אחרי שספגה הפסד ביתי מביך נגד נועלת הטבלה לבנטה, אתלטיקו מדריד התאוששה עם ניצחון במגרש הלא פשוט בפמפלונה, אצטדיון שבו הרבה קבוצות התקשו העונה. ז'ואאו פליקס שבר בצורת עם שער מוקדם (3) כשירה פנימה אחרי כדור קרן. אלא שהרגע של המשחק הגיע בדקה ה-59. כדור קרן רע של אוסאסונה הגיע לפליקס ששלח את סוארס, שזיהה את השוער מחוץ לשער והקשית מעליו מ-35 מטרים. אנחל קוראה חתם (89) לאתלטיקו, שחזרה למקום הרביעי.

עוד בוואלה!

סרחיו אגוארו מגן על ליאו מסי: "הוא שיחק טוב, הצרפתים חארות"

לכתבה המלאה
מרקו אסנסיו ריאל מדריד. רויטרס
גולאסו. אסנסיו חוגג/רויטרס

ריאל מדריד - אלאבס 0:3

ניצחון אחד בחמשת המשחקים האחרונים ושלושה שערי זכות - זה היה המאזן הלא מחמיא של ריאל מדריד בתקופה האחרונה. אלא שהבלאנקוס, שהגיעו למשחק הזה אחרי ההפסד הכואב לפריז בליגת האלופות, התפוצצו מול היריבה החלשה עם תצוגת תכלית במחצית השנייה. מרקו אסנסיו שבר את הקרח (63) עם גול יפהפה. בדקה ה-80 בנזמה התעלל בהגנה ובישל לוויניסיוס את השני ובתוספת הזמן בנזמה בעצמו חתם בפנדל מפוקפק. ריאל מדריד כרגע בפער של שבע נקודות בפסגה על פני סביליה, שתתארח מחר בברצלונה למשחק לא פשוט אצל אספניול.

קרלוס ויניסיוס ריאל מדריד. רויטרס
התכבד בשני. ויניסיוס/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 41: מנדי השאיר כדור ללוקה מודריץ' שבעט חזק בנגיעה מקצה הרחבה. פאצ'קו היה במקום וקלט.

דקה 55: סוף סוף מצב אמיתי לריאל מדריד. ויניסיוס עבר את המגן שלו ובעט כדור שנהדף לעבר קארים בנזמה, שבעט את הריבאונד שטוח, אבל שחקן של אלאבס הציל מהקו.

דקה 63: גול! ריאל מדריד סוף סוף עלתה ל-0:1 בזכות שער נהדר של אסנסיו, שקיבל כדור באגף הימני, חתך שמאלה וברגל שמאל סובב לחיבורים הרחוקים.

דקה 76: בנזמה החליף מסירות עם ויניסיוס ובעט בנגיעה לקורה. כמעט ה-0:2 של ריאל מדריד.

דקה 80: גול! אחרי שהחמיץ ובעט לקורה, בנזמה רשם בישול נהדר לוויניסיוס, שמקרוב קבע 0:2 לריאל מדריד. בנזמה שלח כדור בעקב לאסנסיו שהחזיר לו דאבל פס לפני הגול.

דקה 90: גול! קארים בנזמה התכבד בקינוח מהנקודה הלבנה, אחרי שרודריגו זרק את עצמו ברחבה. 0:3 לריאל מדריד.

ארנוט דנג'ומה שחקן ויאריאל חוגג שער. Quality Sport Images, GettyImages
בכושר לפני יובנטוס. דנג'ומה/GettyImages, Quality Sport Images

גרנאדה - ויאריאל 4:1

שלושה ימים לפני המפגש הגדול שמצפה לה מול יובנטוס בשמינית גמר ליגת האלופות, ויאריאל הרשימה בליגה או יותר נכון ארנאוט דנג'ומה הרשים. ההולנדי הבינלאומי שחזר מפציעה כיכב עם שלושער גדול וקבוצתו השיגה ניצחון קליל שהעלה אותה זמנית למקום הרביעי, עד הניצחון של אתלטיקו מדריד. דנג'ומה פתח בפנדל (35) והשלים צמד כעבור ארבע דקות. לואיס מיה צימק בפנדל מנגד (61), אבל דנג'ומה השלים שלושער בפנדל נוסף (81) ומוי גומס המחליף חתם עמוק בתוספת הזמן.

משחקים נוספים

ראיו וייקאנו - אלצ'ה 1:2
לראיו: פראן גרסיה (52), לאלצ'ה: גוידו קאריז'ו (76), אסקיאל פונצ'ה (74)

קאדיס - חטאפה 1:1
לקאדיס: אלברו נגרדו (45), לחטאפה: בורחה מיוראל (45)

במחזור הבא תתארח ריאל מדריד אצל ראיו וייקאנו, בעוד אתלטיקו מדריד תארח את סלטה ויגו בשבוע הבא, אחרי שברביעי תפגוש את מנצ'סטר יונייטד בשמינית גמר ליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully