וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרחיו אגוארו מגן על ליאו מסי: "הוא שיחק טוב, הצרפתים חארות"

עודכן לאחרונה: 17.2.2022 / 12:40

אחרי הביקורת שמסי ספג על היכולת שלו מול ריאל מדריד ("לא תורם כלום לפריז סן ז'רמן"), אגוארו הגן על ידידו: "הוא שיחק חזק, היה פעיל מאוד, העיתונים הרגו אותו, סירבתי לריאיון אצלם"

תקציר מהגביע הצרפתי: פריז סן ז'רמן מפסידה 6:5 בפנדלים לניס/ספורט1

התקשורת הצרפתית קטלה את ליאו מסי אתמול (רביעי) אחרי הניצחון של פריז סן ז'רמן על ריאל מדריד, כשפרשנים ועיתונאים רבים מביעים את האכזבה מהיכולת של הכוכב הארגנטינאי במדי הקבוצה הצרפתית. מסי אומנם היה די פעיל, אבל גם החטיא פנדל ובאופן כללי לא מצליח לעמוד בציפיות העצומות ממנו.

מי שהגן עליו היום (חמישי) הוא חברו לשעבר לנבחרת ארגנטינה וידידו הקרוב סרחיו אגוארו. קון כינה את אלה שמבקרים אותו כ"חארות", שמתנהגים בחוסר כבוד כלפי הכדורגלן שזכה שבע פעמים בכדור הזהב. אגוארו דיבר בערוץ שלו, ואמר: "ליאו שיחק טוב, הוא הצליח לייצר פריצות, שבר את קו ההגנה, ואני לא אומר את זה כי הוא חבר, אלא כי הוא שיחק חזק. הוא היה טוב ופעיל מאוד.

"בצרפת, העיתונים והמגזינים הרגו אותו. הם חארות. היה אמור לי להיות לי ריאיון עם איזה מגזין צרפתי, אבל אמרתי להם 'לא, כי אני בעד מסי. נקודה. אז להתראות, נתראה בקרוב'. עכשיו אני עצבני".

ליאונל מסי שחקן פריז סן ז'רמן. רויטרס
ליאונל מסי שחקן פריז סן ז'רמן/רויטרס

כאמור, מסי החטיא פנדל בדקה ה-61, וקיבל ב"ל'אקיפ" ציון 3, שם צוין שהוא "לא תורם" לקבוצה. הפרשן ושחקן העבור ג'רום רוטן אמר ל-RMC על מסי ש"מבחינת שיווק, זה נהדר שהוא פה, אנשים באים לראות אותו במיוחד, אבל מבחינה ספורטיבית, הוא לא מביא כלום לפ.ס.ז'. במשחקים גדולים כאלה אתה מצפה מהגדולים לתת תפוקה, וזה היה מבאס. יש שם בעיות טכניות, איבודי כדור. החטאת הפנדל, זה יכול לקרות לכל אחד. אבל מעל הכל זאת ההתנהגות שלו, הוא מסתכל למטה, הוא לא נראה מאושר".

גיאם בלאגה, העיתונאי שנחשב למקורב למסי, אמר עליו: "מבחינתי מסי נראה כמו מישהו שלפני 6 חודשים עזב לראשונה את הבית שלו מגיל 12, למרות שלא רצה, עם שלושה ילדים ואישה, אחרי שגר בחדר מלון במשך 6 שבועות, שנפצע כמה פעמים, נאלץ לנסוע לארגנטינה, התמודד עם קורונה קשה, והוא מנסה להתמודד עם הספורטאים הטובים בעולם - ועדיין יש לו 7 שערים ו-8 בישולים ב-20 משחקים (ו-7 קורות), זה לא כל כך רע, גם אם אתמול חסר לו קצת דיוק והוא נראה מתקשה".

עוד בפ.ס.ז': אחרי שאתמול דווח בחלק מכלי התקשורת שדווקא ההפסד של ריאל מדריד גרם לקיליאן אמבפה לא לרצות להגיע אליה ושהוא בכלל שוקל להישאר או מעבר לליברפול - היום מדווחים ב"לה פריזיאן": "פ.ס.ז' ממשיכה לנסות בכל הכוח להשאיר את אמבפה, אבל עדיין לא מצאה סיבות שישכנעו אותו. העניין הוא לא כסף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully