וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קהת: "היכולת נגד מכבי חיפה לא הייתה חריגה, ניאבק עד הסוף"

קשר עירוני קרית שמונה ב-103FM אחרי ה-1:2 על הטוענת לכתר: "כבר היינו קרובים לקו האדום, ידענו שזה משחק שיכול להביא אותנו לכאן או לכאן"

תקציר: עירוני קרית שמונה - מכבי חיפה 1:2/ספורט1

יממה סוערת עברה אתמול (שני) על עירוני קרית שמונה. בשעות הצהריים הבעלים איזי שרצקי תקף בחריפות את המאמן סלובודן דראפיץ', שעות ספורות לפני משחק הבית נגד מכבי חיפה, אבל למרות הכל הצליחו המקומיים להכניע את האלופה והמוליכה 1:2 ולקחת שלוש נקודות יקרות שמשאירות אותם במאבק על הפלייאוף העליון.

הקשר רועי קהת התראיין בתכנית הספורט ב-103FM וסיפר על תחושותיו שלו ושל חבריו לקבוצה אחרי הניצחון על הטוענת לכתר: "כדורגל זה עניין של מומנטום. לפעמים יש משחקים שאתה צריך לקחת נקודות ואתה לא לוקח, וזה משהו שפגע בנו ובגלל זה התרחקנו מהפלייאוף העליון, ופתאום היינו קרובים לקו האדום. אתמול ידענו שזה משחק שיכול להביא אותנו לכאן או לכאן והיה מאוד קשה, אבל יש לנו עדיין עוד ארבעה משחקים, נעבור משחק-משחק".

רועי קהת שחקן עירוני קרית שמונה. מאור אלקסלסי
"הניצחון על מכבי חיפה לא היה חריג". קהת/מאור אלקסלסי

כשנשאל הקשר אם היכולת אתמול הייתה חריגה, השיב: "אני חושב שזה לא היה חריג בכלל, כי גם נגד מכבי תל אביב, אני חושב שהיה לנו משחק לא רע בכלל, והיינו צריכים להוציא ממנו לדעתי לפחות נקודה. מבחינת היכולת, זה משהו שהוא לא חריג מה שקרה אתמול, ואנחנו נצטרך להביא את זה גם ביום שבת ובשאר המשחקים. אם לא נמשיך את המומנטום מהמשחק הזה אתמול, אז לא עשינו שום דבר".

לסיכום אמר קפטן קרית שמונה: "הסגל שלנו טוב ויכול לעשות עוד נקודות, ויכול למצוא את עצמו בסופו של דבר ניאבק עד הסוף, גם לפלייאוף העליון. נכון שזה יהיה מאוד קשה, אבל המטרה היא באמת לעשות כמה שיותר נקודות, וגם אם נסיים בפלייאוף התחתון, אז לפחות שנגיע לשם בראש שקט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully