וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרצקי נגד דראפיץ': "לא יכול להיות שהוא יגיד לי שרק הוא קובע"

14.2.2022 / 15:39

בעלי עירוני קרית שמונה ביקר בחריפות את מאמנו שעות ספורות לפני המשחק נגד מכבי חיפה: "הוא מקבל ממני משכורת, יש דרך לומר דברים". בסביבת המאמן מעריכים שלא יתפטר מיידית

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 0:1 על עירוני קרית שמונה/ספורט1

עירוני קרית שמונה תארח הערב את מכבי חיפה (שני, 20:15, ספורט1) למשחק חשוב מאוד מבחינתה, אבל הרוחות בצפון סוערות אחרי הריאיון שהעניק היום הבעלים איזי שרצקי לתכנית "חמש באוויר", במהלכו ביקר בחריפות את המאמן סלובודן דראפיץ'.

שרצקי אמר בין השאר לתכנית הרדיו ש"דראפיץ' לא יאמן אצלי יותר, הוא יעזוב בסיום העונה. הוא משחק בלי חלוצים, מעולם לא קרה לי שהקבוצה שלי לא בעטה לשער פעם אחת בשלושה משחקים. דראפיץ' אומר בטלוויזיה שאנחנו משחקים מצוין, אבל אני לא מתערב. אנחנו כנראה נישאר בליגה, אז אני הרמתי ידיים. בכל מקרה, דראפיץ' ימשיך עד לסיום העונה, אם נרד ליגה, אז נרד ליגה. דראפיץ' לא עשה שום דבר טוב לקריית שמונה. אנחנו משחקים עם חמישה קשרים, זה לא כדורגל".

מאמן עירוני קרית שמונה סלובודן דראפיץ'. אריאל שלום
שיחה מקצועית הסתיימה בפיצוץ בין הבעלים למאמן. דראפיץ'/אריאל שלום

הרקע למילים הקשות שאמר שרצקי על דראפיץ', כפי שגם ניתן היה להבין בין השורות, הוא מחלוקת על מערך הקבוצה. השבוע נערכה שיחה בין שרצקי לדראפיץ' ובה הבעלים ביקש מהמאמן לעלות עם שלושה חלוצים נגד מכבי חיפה. עם זאת, לטענת שרצקי, דראפיץ' סירב וענה לו שהוא לא יכול להחליט בשבילו וש"רק הוא קובע", כך לפי הבעלים.

לכן, שרצקי שזועם על דברי המאמן, החליט שבכל מקרה דראפיץ' יסיים את דרכו בתום העונה ולא משנה כיצד היא תסתיים. יתרה מכך, שרצקי הבהיר בשיחה לוואלה! ספורט שאין בכוונתו לפטר את דראפיץ' אך ורק מהסיבה שהוא כבר חריג מהתקציב העונתי ועל כן הפרידה תהיה בקיץ, אלא אם דראפיץ' יחליט להתפטר. "לא הגיוני שהוא יגיד לי שאני לא קובע כלום ושרק הוא קובע", אמר שרצקי לוואלה! ספורט, "הוא מקבל ממני משכורת ויש גם דרך להגיד ולהחליט דברים".

בסביבתו של דראפיץ' העריכו שהוא לא יתפטר למרות הדברים הקשים שאמר שרצקי, אולם בינתיים המאמן שומר על שקט. שחקנים סיפרו כי הם בהלם בעקבות הריאיון של שרצקי ואחד השחקנים הבכירים בקבוצה אמר לוואלה! ספורט: "לא יכול להיות שיהיה בלאגן כזה ערב אחד המשחקים הקריטיים העונה. זה ברור לכולם שאם נפסיד היום אז אין מה לדבר על הפלייאוף העליון, אבל פיצוץ שכזה ביום משחק יכול להפוך לכדור שלג שעוד יקרב אותנו שוב לקו האדום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully