וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזרים של מכבי תל אביב תועדו מבלים, וויליאמס: "בולשיט"

עוד סערה במכבי תל אביב: ג'יילן ריינולדס, ג'יימס נאנלי ודרק וויליאמס שלא נכללו בסגל במשחק ההדחה מהגביע, תועדו בבילוי לילי. במועדון שוקלים את צעדיהם: "חוסר כבוד כלפי האוהדים". הפורוורד שתועד בין המבלים תקף בחריפות: "אל תנסו להפיל עליי את מה שאתם מרגישים"

ג'יימס נאנלי, ג'יילן ריינולדס ודרק וויליאמס אחרי ההפסד בדרבי/מתוך אינסטגרם

הסערה במכבי תל אביב נמשכת בבוקר שאחרי ההפסד בדרבי בחצי גמר הגביע, בעקבות תיעוד שעלה לרשתות החברתיות ועלול לקומם את אוהדי הקבוצה. בסרטון שהועלה לאינסטגרם נראים ג'יילן ריינולדס, ג'יימס נאנלי ודרק וויליאמס בבילוי לילי אחרי ההדחה הכואבת, שעלולה לעלות ליאניס ספרופולוס במשרתו. השלושה תועדו רוקדים ונהנים באחד הברים בעיר.

קיירי תומאס שתויג בסרטון, טוען כי לא נכח במקום. "זאת טעות! אני לא יודע מדוע תויגתי בוידאו. אחרי כל משחק אני הולך הביתה ומדבר עם המשפחה שלי. תפסיקו ליצור איתי קשר בנוגע לזה", צייץ.

דרק וויליאמס הגיב ארוכות יותר בטוויטר: "אם אתם באמת חושבים שלי או חבריי לקבוצה לא איכפת בגלל פוסט שהעלינו ליום האהבה, זה פשוט טיפשי. אלה האוהדים שלך שמנסים להקטין את השחקנים. לקוחות שמחכים לחשבון במסעדה ריקה הפך לפסטיבל תקשורתי. לפעמים מקבלים רק חמש שניות של סיפור מתוך שעה. תחשבו מה שאתם רוצים, אל תדברו אליי או תשתמשו בשם שלי על בולשיט בגלל שאתם רוצים להפיל על מישהו את מה שאתם מרגישים".

ג'יימס נאנלי, ג'יילן ריינולדס ודרק וויליאמס אחרי ההפסד בדרבי/מתוך אינסטגרם

וויליאמס וריינולדס לא נכללו בסגל שבחר ספרופולוס למשחק, משיקולי מצ' אפ. השניים מציגים לאחרונה יכולת ירודה, וגם הקרדיט לו זכו בתקופה הזו מהמאמן הלך ופחת בהתאם. גם ג'יימס ננאלי שהוחזר לפעילות הקבוצה אחרי שכבר היה עם רגל וחצי מחוץ לקבוצה, ממעט לשחק לאחרונה.

במכבי תל אביב הופתעו מפרסום הסרטון וכעסו מאוד על התנהגות השחקנים. "זה חוסר כבוד כלפי האוהדים", אמרו. "כמה שעות לפני כן יצאו שחקנים עם אבטחה וככה הם בחרו לפעול. גם אם אתם נפגשים, לפחות תצניעו את זה". בקבוצה צפויים לנקוט בצעדים נגד השלושה. נאנלי כבר עבר עבירת משמעת העונה אחרי עימות עם יפתח זיו באימון לפני כחודש וחצי.

בתגובה רשמית, מכבי תל אביב מסרה: "אנחנו בודקים את פרטי האירוע והוא יטופל משמעתית במסגרת הקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully