וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסד חמישי רצוף לבני יהודה, ריינה בפסגה, הפסד טכני לאום אל פאחם

הכתומים המשיכו בצלילה עם הפסד ביתי 1:0 להפועל רעננה וקרובים לקו האדום, העולה המפתיעה ניצחה 0:1 את נס ציונה ועקפה את כפר קאסם, פאחם שיתפה שחקן מוצהב בהפסד בראשון לציון. הפועל פתח תקוה הפכה מול עכו בתשעה שחקנים בדקה ה-98

אוהדי הפועל אום אל פאחם/צילומי אוהדים

המחזור ה-25 בליגה הלאומית נערך הערב (שלישי) במלואו וסיפק שלל דרמות. בני יהודה הקורסת ספגה הפסד חמישי רצוף וקרובה מאוד לקו האדום, בני ריינה המפתיעה עלתה לפסגה על חשבון מ.ס. כפר קאסם וגם הפועל כפר סבא נצמדה, כשהפועל פתח תקוה לא מוותרת על המאבק אחרי 1:2 על הפועל עכו בדקה ה-98 ולמרות שני אדומים. הפארסה הגיעה מכיוון הפועל אום אל פאחם, ששיתפה שחקן מוצהב מול הפועל ראשון לציון ותספוג הפסד טכני. בתחתית, ניצחון בכורה לקרלוס גרסיה כמאמן בית"ר תל אביב בת ים.

מהראן ראדי שחקן מ.ס. כפר קאסם. לירון מולדובן
כבר לא במקום הראשון. מהראן ראדי/לירון מולדובן

הפועל אדומים אשדוד - מ.ס. כפר קאסם 1:1

האורחת איבדה את המקום הראשון לאחר משחק קשה באצטדיון הי"א מול קבוצה שממשיכה להיאבק בצמרת למרות היותה על סף פירוק וביום שהופחתו ממאזנה שתי נקודות. כפר קאסם עלתה ליתרון דווקא אחרי שראתה כרטיס אדום, אבל איתמר נוי המשיך את העונה הטובה שלו והשווה, כשרק חוסר מזל מנע מאשדוד את המהפך.

דקה 4: אושר אבו כבש מקרוב אחרי כדור חופשי, אבל השער של אדומים אשדוד נפסל בגלל נבדל.

דקה 25: כרטיס אדום! עומרי עאמר גלש לכדור יחד עם לישי ביטון, פגע בו וספג צהוב שני. כפר קאסם ב-10 שחקנים.

דקה 30: גול! דווקא בנחיתות מספרית, האורחת עלתה ליתרון. מהראן ראדי בעט כדור חזק שפגע באבי מלכה ונכנס פנימה. שער עצמי ו-0:1 למ.ס. כפר קאסם.

דקה 42: גול! התקפה יפה של אדומים אשדוד הובילה לשער. ניר חסון נכנס לרחבה ומסר כדור רוחב לאיתמר נוי שבעט בין רגליו של השוער וקבע 1:1.

עוד בוואלה!

בגין תקיפת איסמעיל עאמר: שתי נקודות הופחתו ממאזן אדומים אשדוד

לכתבה המלאה

הפועל כפר סבא - הפועל עפולה 0:3

13 נקודות מ-15 האחרונות מציבות את הפועל כפר סבא מרחק נקודה מהפסגה ואולי כמועמדת המובילה כעת לעליית ליגה. מתן זלמנוביץ' קיבל את המקום בין הקורות לראשונה העונה ושמר על שער נקי מול קבוצה שהשיגה לאחרונה ארבעה ניצחונות, יוני סטויאנוב המשיך להבריק וגם כבש, וירון הוכנבוים יכול להיות מרוצה מהשיפור של קבוצתו. עפולה שוב מתחת לקו האדום.

דקה 26: גול! גיל יצחק העביר רוחב מצד ימין, השוער שריף כיוף רק נגע בכדור וקלייטוס נומביל שהגיע מהפועל ירושלים בעט פנימה וחגג שער בכורה. 0:1 להפועל כפר סבא.

דקה 81: גול! יוני סטויאנוב עבר יפה ברחבה, קיבל את הכדור בחזרה משחקן של עפולה ומזווית קשה בעט כדור חד אל הרשת. 0:2 להפועל כפר סבא.

דקה 90: גול! שיתוף פעולה של המחליפים הוביל לשלישי, כשסתיו טוריאל העביר כדור רוחב ודניאל שוורצבוים נגח פנימה אחרי נגיעה של שחקן הגנה. 0:3 להפועל כפר סבא.

שחקן מכבי בני ריינה ז'וליו סזאר. ברני ארדוב
העלה את בני ריינה למקום הראשון. ז'וליו סזאר/ברני ארדוב

מכבי בני ריינה - סקציה נס ציונה 0:1

עונת הבכורה של בני ריינה בליגה הלאומית עוד יכולה להפוך לסנסציה של ממש, כשכרגע היא במקום הראשון אחרי ארבעה ניצחונות רצופים. ז'וליו סזאר הברזילאי מצא את הרשת בשלושת המשחקים הקודמים ועשה את זה גם הפעם, עם נגיחה ששווה שלוש נקודות. סקציה נס ציונה מאבדת גובה עם משחק שלישי ללא ניצחון ומרוחקת כעת חמש נקודות מהכרטיסים לליגת העל.

דקה 52: גול! ז'וליו סזאר נותר חופשי בכדור קרן ומקו החמש נגח לרשת את ה-11 שלו העונה. 0:1 לבני ריינה.

בני יהודה - הפועל רעננה 1:0

מה עוד נותר לומר על בני יהודה? ניסו אביטן סופר שלושה הפסדים מאז החליף את יוסי אבוקסיס, הקבוצה כולה עם חמישה הפסדים רצופים בליגה ושישה בכל המסגרות, ובשבעת המחזורים האחרונים ראו האוהדים המיואשים רק שער אחד וגם הוא מפנדל של אלירן עטר. בני יהודה רק שתי נקודות מעל המקום המוליך למבחנים, בו נמצאת הפועל רעננה שידעה לנצל את המשבר אצל יריבתה וקטעה רצף של שישה משחקים בלי ניצחון הודות לטעות מוקדמת של רן קדוש ושער של בן אז'ובל. השוער הוותיק הוחלף עוד לפני ההפסקה והקהל המועט שעוד מגיע שוב קילל את ההנהלה.

דקה 3: גול! רן קדוש הדף רע בעיטה של גולן בני ועל הריבאונד עט בן אז'ובל שבעט פנימה. 0:1 מהיר להפועל רעננה.

דקה 35: חילוף שוער לא שגרתי בבני יהודה. קדוש הוצא 10 דקות לפני ההפסקה, שחר אמסלם נכנס במקומו.

רן קדוש שוער בני יהודה. אודי ציטיאט
טעות גדולה וחילוף מוקדם. רן קדוש/אודי ציטיאט

הפועל ראשון לציון - הפועל אום אל פאחם 0:1

עם כל הכבוד לניצחון השלישי ברציפות של הפועל ראשון לציון, שהושג בצדק על כר הדשא, הסיפור הגדול הוא הפארסה של הפועל אום אל פאחם, ששיתפה את אחמד יונס למרות עונש הרחקה של חמישה צהובים ותיענש בהפסד טכני בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל. המגן הוחלף בדקה ה-31 על ידי מוטי איוניר שבעצמו ישב ביציע בשל הרחקה, אבל זה לא ימנע את העונש ולא מנע גם מהקהל לומר את דברו נגד המאמן וחברי ההנהלה במהלך המשחק. המארחת ממשיכה בשלה וכבר נמצאת במקום השמיני ששווה פלייאוף עליון.

דקה 20: גול! שון מלכה הכין מצד שמאל לדן כדורי, שבבעיטה רכה בשמאל שלח כדור בחצי גובה מ-17 מטרים אל הרשת. 0:1 להפועל ראשון לציון.

הפועל פתח תקוה - הפועל עכו 1:2

מסאי דגו קיווה לחגוג ניצחון על האקסית ביום הולדתו ה-36 וקיבל הזדמנות נפלאה לעשות את זה כשהפועל עכו כבר הוליכה מול תשעה שחקנים, אבל הפועל פתח תקוה ביצעה קאמבק יוצא דופן וגם היא רק חמש נקודות מהמקומות המובילים לליגת העל. חיים איצרין ורן וטורי הורחקו תוך ארבע דקות, אבל עומר כץ עצר פנדל ולמרות ספיגה בדקה ה-80 הגיע מהפך אדיר, אותו חתם אילי טמם עם שער ניצחון בדקה ה-98.

דקה 57: כרטיס אדום! חיים איצרין גלש בצורה מכוערת לעבר אחמד שעבאן, פגע בו בגסות והורחק. הפועל פתח תקוה ב-10 שחקנים.

דקה 61: החמצת פנדל וכרטיס אדום! רן וטורי מנע מאיאד חאג' להבקיע כשהפיל אותו ברחבה בזמן שהוא לבד מול השוער. הבלם הורחק והאורחת קיבלה פנדל, אבל עומר כץ הדף נהדר את הבעיטה של קארים אבובקאר.

דקה 80: גול! אחרי כ-20 דקות מול תשעה שחקנים, האורחת הצליחה לכבוש. הכדור הגיע לאבובקאר אחרי בלגן בהגנה והחלוץ כיפר על החמצת הפנדל ובעט פנימה. 0:1 להפועל עכו.

דקה 83: גול! הפועל פתח תקוה איזנה בתשעה שחקנים. קרן גרמה לנגיעת יד של ג'פרי ניסמבאום והמחליף פיטר אונייקאצ'י כבש ולא חגג מול האקסית. 1:1.

דקה 90+8: גול! וואו, איזו דרמה. למרות נחיתות של שני מספרים, המלאבסים תקפו ובעיטה של המחליף אילי טמם הוסטה קלות על ידי שחקן הגנה ונעצרה רק ברשת. 1:2 דרמטי להפועל פתח תקוה וטירוף באצטדיון.

שחקני הפועל פתח תקוה חוגגים. קובי אליהו
איזה קאמבק. שחקני הפועל פתח תקוה/קובי אליהו

הפועל רמת גן - הפועל ניר רמת השרון 0:0

חלוקת נקודות בקרב התחתית בין שתי קבוצות שאולי חולמות עדיין על מקום בפלייאוף העליון, אבל לא ראויות לכך. הפועל רמת גן חגגה רביעייה בעילוט במחזור הקודם, אבל בבית לא ניצחה את רמת השרון מאז דצמבר 2015 והרצף הזה יימשך גם לעונה הבאה. רמת השרון נותרה עם ניצחון בודד בשמונת משחקי החוץ האחרונים שלה.

בית"ר תל אביב בת ים - מכבי אחי נצרת 0:1

אחרי שתי נקודות מתוך 15 כמאמנה של נועלת הטבלה, אפשר סוף סוף להגיד מברוק לקרלוס גרסיה על ניצחון ראשון בלאומית. בית"ר תל אביב בת ים קיבלה יריבה בהזמנה בדמות מכבי אחי נצרת האנמית, שהגיעה אחרי תבוסה 4:0 להפועל רמת גן ובדרך כלל לא מציגה יכולת גבוהה בחוץ. אחרי מחצית מאופסת, גרסיה הכניס את אייל חן וקיבל ממנו שער ניצחון. למרות זאת, הפער מהמבחנים עדיין עומד על שבע נקודות.

דקה 63: גול! דור תורג'מן הכניס כדור עומק טוב למחליף אייל חן שבעט שטוח אל הרשת. 0:1 לבית"ר תל אביב בת ים.

ביום שישי ייערכו חמישה משחקים במסגרת המחזור ה-26:

מ.ס. כפר קאסם - הפועל פתח תקוה
הפועל רעננה - הפועל כפר סבא
מכבי אחי נצרת - הפועל ראשון לציון
הפועל עכו - הפועל רמת גן
הפועל ניר רמת השרון - בית"ר תל אביב בת ים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully