וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגין תקיפת איסמעיל עאמר: שתי נקודות הופחתו ממאזן אדומים אשדוד

עודכן לאחרונה: 15.2.2022 / 15:13

בית הדין פסק גם הפסקת פעילות עד תום העונה במקרה של הרשעה חוזרת, בנוסף לקנס כספי. המועדון יערער לבית הדין העליון: "פס"ד שגוי וקיצוני"

בית הדין של ההתאחדות לכדורגל הפחית היום (שלישי) שתי נקודות ממאזנה של אדומים אשדוד מהליגה הלאומית, זכר לאירועי התקיפה החמורה של מאמן הפועל ראשון לציון בידי אנשי הקבוצה בסיום המשחק בין שתי הקבוצות בחודש שעבר. הדיינים נעם ליובין וגיורא לנדאו פסק גם הפסקת פעילות על הקבוצה מעיר הנמל במקרה של הרשעה חוזרת בעבירה של אלימות שנסיבות מחמירות, בין של קהל ובין של בעל תפקיד, זאת בנוסף לקנס כספי בגובה 50 אלף שקל.

"נוכח התגברותן של תופעות האלימות במגרשי הכדורגל ולנוכח חומרת המעשה, הרי שבאני לכדי מסקנה כי הגיעה השעה לגזור ענישה מחמירה", נכתב על ידי הדיינים, שהוסיפו גם כי "האלימות בכדורגל הישראלי פשתה בכל מקום כאש בשדה קוצים" והוסיף כי "בסופו של יוום יכול ויביא לקורבנות בנפש".

שחקני הפועל אדומים אשדוד. אריאל שלום
נענשו בחומרה. שחקני אדומים אשדוד/אריאל שלום

בשל העונש, מאזן הנקודות של אדומים אשדוד שבמקום השישי בליגה הלאומית ירד מ-35 ל-33 נקודות, כמו להפועל פתח תקוה שנמצאת במקום השביעי. הקבוצה מעיר הנמל נותרה במקומה בשל יחס שערים עדיף על המלאבסים.

מהמועדון נמסר בתגובה לעונש שבכוונתם לערער לבית הדין העליון: "אגודת אדומים אשדוד קיבלה בתדהמה ובאכזבה את החלטת בית הדין המשמעתי בעניינה ואת העונש הבלתי נתפש שהושת עליה. פסק הדין שגוי, קיצוני בחומרתו ועומד בסתירה לנסיבות האירוע ולמדיניות הענישה של בתי הדין במקרים חמורים יותר. בכוונת המועדון להגיש בימים אלו ערעור לבית הדין העליון וסומכת ידיה כי בית הדין העליון יתקן את פסק הדין השגוי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully