וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל ההפסד הטכני הצפוי: אוהדי הפועל אום אל פאחם קיללו את איוניר וההנהלה

סוער באצטדיון בראשון לציון: הקבוצה שיתפה את אחמד יונס המוצהב וצפויה להפסד בבית הדין, מנהל הקבוצה לקח אחריות והתפטר. האוהדים קראו גם למאמן להתפטר

אוהדי הפועל אום אל פאחם/צילומי אוהדים

פארסה הערב (שלישי) במסגרת המחזור ה-25 בליגה הלאומית. הפועל אום אל פאחם, אחת הקבוצות שנאבקות על העלייה ומי שדורגה ערב המחזור במקום הרביעי ובמרחק נקודה אחת מהכרטיס לליגת העל, שיתפה שחקן שלא כחוק במשחק החוץ מול הפועל ראשון לציון וצפויה לספוג הפסד טכני.

השחקן המדובר הוא המגן אחמד יונס, שקיבל צהוב חמישי בתחילת החודש מול הפועל רמת גן ואמור היה לרצות כעת את עונשו. למרות זאת, יונס נכלל ב-11 של מוטי איוניר ושיחק 31 דקות, עד שהוחלף לאחר שבמועדון הבינו את הטעות.

אוהדי הפועל אום אל פאחם כועסים אחרי הפסד נגד הפועל חיפה. לילך וייס רוזנברג
כועסים. אוהדי הפועל אום אל פאחם/לילך וייס רוזנברג

מעל 500 אוהדים של אום אל פאחם, שהתבשרו על השגיאה שתעלה להם בהפסד טכני, החלו לקלל את ההנהלה ובמחצית המשחק גם את המאמן איוניר שבעצמו ישב ביציע בגלל עונש הרחקה. גם לאחר ההפסקה המשיכו לקרוא לאיוניר להתפטר ושרו שירים בגנות חברי ההנהלה. מי שלקח אחריות בעקבות המקרה הוא המנהל מוחמד סולימאן, שהודיע: "הטעות היא שלי. אני לוקח אחריות מלאה ומכריז על התפטרותי מהנהלת הפועל אום אל פאחם. מאחל הצלחה לאחים בהנהלה".

אגב, לחלוץ הקבוצה עידן שמש זו הפעם השנייה שדבר כזה קורה העונה. כזכור, הוא שיחק עד ינואר בהפועל ירושלים והיה שותף לדרבי מול בית"ר בו שיתפה הקבוצה שישה זרים בעת ובעונה אחת, מה שעלה לה בהפסד טכני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully