וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומאס מולר וזוגתו הואשמו בהתעללות בבעלי חיים: "זה פשוט נורא"

בבעלותו של כוכב באיירן מינכן חוות סוסים ולטענת ארגון הזכויות PETA, הניסיונות לייצר רווח מקסימלי ממכירת הזרע שלהם גרמו לפציעות "מיותרות"

תקציר ה-2:4 של בוכום על באיירן מינכן/ספורט1

ימים ספורים אחרי פרשת קורט זומה, שתועד על ידי אחיו מתעלל בחתול שלו, כוכב כדורגל נוסף הועלה על המוקד באשמת התעללות בבעלי חיים. אמש (ראשון) הופנו האשמות קשות כלפי תומאס מולר וזוגתו ליזה, בטענה שאלו עושים ככל שביכולתם כדי למקסם רווחים מהחווה שברשותם - גם על חשבון בריאות הסוסים.

לכוכב באיירן מינכן ונבחרת גרמניה ישנה חוות סוסים בבעלותו שלו ושל זוגתו ליזה, רוכבת סוסים במקצועה, ולאחרונה העלה הכדורגלן פוסט ברשתות החברתיות ובו בישר על פציעה של אחד הסוסים האהובים עליהם: "לצערנו, יש לנו חדשות לא טובות. הסוס האהוב עלינו, ד'אייבי (שנרכש על ידם לפני כשנתיים), נפצע ולא יהיה כשיר בחודשים הקרובים. הוא נפצע באזור הפרסה ויזדקק למנוחה מוחלטת, אבל הוא קשוח וזה יכול היה להיות גרוע יותר", טען תומאס מולר.

אלא שמסתבר שהפציעה לא הייתה טבעית וגם ספק אם נוגעת לפרסה של הסוס האהוב שזכה בתארים. לפי דיווחים שנפוצו לאחרונה, הזוג מולר לוקח חלק פעיל בתעשיית ההרבעה ומוכר זרע קפוא של הסוסים האיכותיים בחווה תמורת 200 יורו וארגוני בעלי חיים ובראשם PETA, מארגוני הזכויות הוותיקים והמוכרים, החליטו לצאת למתקפה לאחר פציעת הסוס, בטענה שבניסיון ההרבעה הוא נפצע.

"זה פשוט נורא שאוהבי סוסים מאלצים את החיות שלהם לבצע מעשים מיניים לא טבעיים ובניגוד לרצונם כדי להפיק מהם רווח מקסימלי", אמרה דוברת PETA יאנה הוגר, "הפציעה של הסוס ד'אייבי היא מיותרת וניתן היה למנוע אותה".

יש לציין שחרף הטענות מצד PETA, אין כל הוכחה לכך שתומאס מולר או זוגתו ליזה אשמים בעוולה כזו או אחרת או אחראים לפציעת הסוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully