וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתק המסתורי של צ'אבי העיר את ברצלונה: "זה יישאר ביני לבין השחקנים"

אחרי ה-2:2 הדרמטי בדרבי, בספרד עסקו בסצנה חריגה במחצית השנייה. לוק דה יונג סחט מחמאות: "מודל לחיקוי לכל חלוץ", ג'ורדי קרויף התאכזב: "יכולנו להתפוצץ". וגם: אראוחו התגרה והסתבך עם אוהדי אספניול

תקציר: נאפולי - אינטר 1:1/ספורט1

רגשות מעורבים בברצלונה אחרי ה-2:2 הדרמטי עם אספניול. מצד אחד, הקבוצה האריכה את רצף המשחקים ללא הפסד בדרבי (בליגה) ל-24 - הרצף הארוך בכל הזמנים בספרד - אבל מצד שני איבדה נקודות יקרות שעלולות להשפיע על המאבק על הכרטיס הישיר לליגת האלופות. פדרי כבש שער מוקדם (2), אבל ברצלונה ספגה פעמיים וחילצה תיקו רק לאחר שער דרמטי של לוק דה יונג בדקה ה-96.

"כשאתה בפיגור בדקה ה-95 אתה מסתפק בנקודה, אבל אני יוצא קצת מאוכזב מהמשחק הזה, כי היינו צריכים להוביל לפחות 0:2 במחצית הראשונה", אמר ג'ורדי קרויף. "סבלנו במחצית השנייה והוצאנו נקודה, אבל יש תחושת פספוס כי היינו צריכים להתפוצץ במחצית השנייה".

אז בברצלונה אומנם לא הפסידו, אבל גם לא ניצחו ויהיו בבעיה גדולה במשחק הליגה הבא נגד ולנסיה. אראוחו נפצע ופיקה הבלם השני הורחק לקראת הסיום ושניהם לא ישחקו במחזור הבא. אגב, אראוחו הרתיח מזעם את אוהדי אספניול כאשר בזמן ההרחקה של פיקה הוא התגרה בקהל המקומי וסימן להם 2 עם האצבעות, משל שיירדו לליגה השנייה. אראוחו הספיק להתנצל על התקרית, אך אוהדי אספניול לא ישכחו לו את זה עוד הרבה זמן.

רונאלד אראוחו ברצלונה מתגרה באוהדי אספניול. צילום מסך, צילום מסך
התגרה באוהדי אספניול. אראוחו/צילום מסך, צילום מסך

קרויף החמיא ללוק דה יונג, שהוכתר בתקשורת הקטלאנית כ"נבל שהפך לגיבור", ואמר: "לוק פינישר מצוין, והוא הראה את זה גם היום. זאת לא הפעם הראשונה שהוא מציל אותנו".

גם צ'אבי החמיא לדה יונג ואמר ש"זה לא מקרי שהוא כבש שער כל כך חשוב. הוא דוגמא לכל כדורגלן, לכל חלוץ. משני מצבים, הוא עושה לפחות גדול אחד. מבחינתי הוא תמיד שחקן שצריך להיות מודל לחיקוי לאחרים".

לוק דה יונג חלוץ ברצלונה. רויטרס
הציל את ברצלונה והוכתר ל"נבל שהפך לגיבור". לוק דה יונג/רויטרס

מצד שני, צ'אבי מודה ש"היינו צריכים לנצח את המשחק הזה. ברור שעם איך שהתפתח המשחק, אי אפשר שלא להיות מרוצים מתיקו. בנוסף, גם הארכנו את רצף המשחקים ללא הפסד לאספניול בליגה, וזה מאוד נחמד. אבל רציתי לנצח, ואני חושב שהיינו ראויים לזה היום".

בנוסף, צ'אבי לא אהב את הכרטיס האדום שהונף לעבר ג'רארד פיקה בדקות הסיום, ואמר ש"זה כואב לנו מאוד, אבל נצטרך לשחק עם מי שיש במשחק הבא".

שחקן ברצלונה ג'רארד פיקה עם פתק שקיבל מהמאמן צ'אבי. מתוך טוויטר, צילום מסך
התוכן של הפתק יישאר בין צ'אבי לשחקניו. פיקה ובוסקטס קוראים/צילום מסך, מתוך טוויטר

התקשורת הספרדית עסקה בסיום בפתק שנראה שצ'אבי מעביר לשחקנים באמצעות פיקה, בשלהי המחצית השנייה. פיקה וסרג'יו בוסקטס, הוותיקים שבחבורה, בחנו את הפתק מקרוב וראו בו את ההוראות החדשות של המאמן שבסופו של דבר גם הובילו לשער השוויון.

"שיניתי את המערך ורציתי להעביר לשחקנים ספציפיים כמה הוראות. לא אגיד מה בדיוק היה כתוב שם, זה יישאר בינינו", אמר צ'אבי. "אבל אני יכול לומר שהשחקנים לא שמעו את ההוראות שלי, אז הרגשתי צורך להעביר להם את הפתק".

  • עוד באותו נושא:
  • ברצלונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully