וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובנטוס השוותה בדקה ה-91 מול אטאלנטה ושמרה על המקום הרביעי

מלינובסקי שלח טיל לחיבורים שקירב את הביאנקונרי להפסד (76), אך דנילו (91) קבע 1:1 ומנע חילופי מקומות בטבלה. מילאן ניצחה ועלתה לפסגה, רומא חילצה 2:2 בתוספת הזמן

תקציר: אטאלנטה - יובנטוס 1:1/ספורט1

אחרי ה-1:1 בקרב הצמרת בין נאפולי לאינטר, הצלע השלישית מילאן פתחה את משחקי היום (ראשון) עם ניצחון 0:1 על סמפדוריה, שהעלה אותה לפחות באופן זמני לפסגה. לאחר מכן רומא סיימה ב-2:2 אצל ססואולו ואת הערב חתמו אטאלנטה ויובנטוס עם 1:1 דרמטי.

שחקני מילאן, רפאל לאאו, ברהים דיאס. רויטרס
לאאו חוגג עם דיאס/רויטרס

מילאן - סמפדוריה 0:1

ניצחון רביעי בחמשת המפגשים האחרונים עם סמפדוריה, העלה את מילאן לפסגת הסרייה A ושם הרבה לחץ על אינטר, למרות שיש לה משחק חסר. רפאל לאאו ניצל בישול של השוער מייק מניאן כדי לכבוש כבר בדקה ה-8 אחרי פעולה אישית עוצמתית ויוצאת מן הכלל שכללה התגברות על שחקן הגנה ובעיטה חזקה לרשת. אוליבייה ז'ירו שנמצא בכושר מצוין, החמיץ כמה מצבים להכפיל, אבל מילאן שמרה על היתרון עד הסיום. סבסטיאן ג'ובינקו שחזר לאיטליה אחרי שבע שנים, עדיין לא נכלל בסגל של סמפדוריה.

עוד בוואלה!

מילאן המרוויחה הגדולה: נאפולי ואינטר נפרדו ב-1:1 במפגש פסגה

לכתבה המלאה
שחקני רומא חוגגים עם טמי אברהם. Alessandro Sabattini, GettyImages
משחק מפתח מבחינת רומא. לורנצו פלגריני/GettyImages, Alessandro Sabattini

ססואולו - רומא 2:2

שתי הקבוצות שסיימו את דרכן בגביע ברבע הגמר בשבוע שעבר, הסתפקו בנקודה עם חזרתן למסגרת הליגה. טמי אברהם העלה את האורחת ליתרון מהנקודה הלבנה בדקה ה-45. האנגלי הנוסף של ז'וזה מוריניו, כריס סמולינג, איזן עם שער לצד הלא נכון בדקה ה-47. חאמד טראורה השלים מהפך בדקה ה-73, אך כעבור חמש דקות ג'אן מרקו פרארי הותיר את הירוקים - שחורים בעשרה שחקנים. רומא ניצלה את היתרון המספרי כדי לחלץ נקודה דרמטית בדקה ה-93 בזכות שער השוויון של בריאן כריסטנטה.

שחקן אטאלנטה רוסלן מלינובסקי חוגג, שחקן יובנטוס דושאן ולאחוביץ' מאוכזב. רויטרס
זה כמעט הסתיים בהחלפת מקומות. מלינובסקי חוגג שער מרהיב/רויטרס

אטאלנטה - יובנטוס 1:1

אטאלנטה כבר הרגישה כיצד היא כובשת בחזרה את המקום הרביעי בטבלה שמוביל לליגת האלופות, אך יובנטוס התעשתה בתוספת הזמן ונמנעה מהפסד ליגה ראשון מאז נובמבר, גם כן נגד אטאלנטה. בדקה ה-76 סיפקה המארחת מועמד לשער העונה אחרי שקיבלה בעיטה חופשית מ-30 מטר. רמו פרוילר השאיר לרוסלן מלינובסקי עם העקב, האוקראיני שלח טיל לחיבורים שלא הותיר לוויצ'ך שצ'סני סיכוי. דקה לתוך תוספת הזמן, דנילו עלה לכדור הקרן של פאולו דיבאלה ונגח לרשת את שער השוויון. בזכות השער המאוחר, הגברת הזקנה שומרת על המקום הרביעי, אמנם עם פער של שתי נקודות ומשחק עודף. המארחת המתוסכלת כבר סופרת משחק חמישי ברציפות ללא ניצחון בכל המסגרות.

משחקים נוספים

אמפולי - קליארי 1:1
לאמפולי: אנדרה פינאמונטי (38). לקליארי: לאונרדו פאבולטי (84).

גנואה - סלרניטנה 1:1
לקליארי: מתיאה דסטרו (32). לסלרניטנה: פדריקו בונאצולי (45).

ורונה - אודינזה 0:4
לורונה: פאביו דפאולי (2), אנטונין ברק (31), ג'אנלוקה קרפארי (66) ואדריאן טמזה (85).

המחזור יסתיים ביום שני עם המפגש בין ספציה לפיורנטינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully