וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בתקציר: נאפולי ואינטר נפרדו ב-1:1, ונציה ופרץ עלו מעל הקו האדום

המוליכה מעדה גם מול סגניתה, דז'קו מנע הפסד (47) אחרי פנדל של אינסינייה (7). 12 דקות לפרץ ב-1:2 של ונציה בטורינו

תקציר: נאפולי - אינטר 1:1/ספורט1

משחקי רבע גמר הגביע האיטלקי מאחורינו והיום (שבת) יצא לדרך המחזור ה-25 בסרייה A עם שלושה מפגשים. במוקד, נאפולי אירחה את אינטר במפגש ששירת בעיקר את מילאן והסתיים ב-1:1. לאציו הביסה 0:3 את בולוניה ודור פרץ עלה עם ונציה מעל הקו האדום עם ניצחון 1:2 על טורינו.

לאציו צ'ירו אימובילה חוגג. GettyImages
ניצחון חשוב במאבק על המקום הרביעי. אימובילה חוגג/GettyImages

לאציו - בולוניה 0:3

מאוריציו סארי ושחקניו הושפלו ברבע גמר הגביע כשחטפו 4:0 ממילאן וגם בליגה הם ניצחו רק שניים מחמשת המחזורים האחרונים. אלא שהערב התכולים מרומא חזרו להרשים בליגה וצימקו את הפער מיובנטוס הרביעית לשלוש נקודות בלבד. צ'ירו אימובילה מלך שערי הליגה כבש בפנדל בדקה ה-13. לואיס אלברטו בישל למתיאה זקאני (53), שהשלים צמד כעבור 10 דקות. לאציו חולמת על מקום בליגת האלופות, בולוניה מתקרבת לתחתית.

עוד בוואלה!

בעיטה מהמגף: ההידרדרות של שלושת הישראלים בכדורגל האיטלקי

לכתבה המלאה
אדין דז'קו אינטר חוגג. רויטרס
מנע הפסד. דז'קו חוגג/רויטרס

נאפולי - אינטר 1:1

הנראזורי הוליכו בשבת האחרונה בדרבי הגדול נגד מילאן והיו קרובים מאוד להגדלת הפער ביניהן לשבע נקודות, אלא שאוליבייה ז'ירו עם צמד דרמטי בדקות 75 ו-78 קבע 1:2 לרוסונרי, הפער בין השתיים ירד לנקודה אחת בלבד וגם נאפולי ניצלה זאת כדי לצמק את הפער מהנראזורי לנקודה. אינטר התאוששה מההפסד עם ניצחון על רומא וז'וזה מוריניו בדרך לחצי הגמר, אבל הערב שתי הגדולות נפגשו וסיימו בתיקו שמשרת בעיקר את הרוסונרי, שרחוקים כעת רק שתי נקודות מהפסגה. לורנצו אינסינייה העלה את המארחים ליתרון בפדל כבר בדקה השביעית. אינטר חיפשה את השוויון ומצאה אותו שתי דקות לאחר ההפסקה משער של אדין דז'קו, שניצל חולמנות של קוליבאלי ובעט מקרוב לפינה הגבוהה. אינטר עדיין מוליכה אך מקדימה רק בנקודה את נאפולי ושתי נקודות כאמור את מילאן. בעוד ארבעה ימים מצפה לאינטר מפגש ענק נגד ליברפול במשחק הראשון בשמינית גמר האלופות.

דור פרץ, שחקן ונציה. Marco Luzzani, GettyImages
עזר לשמור על התוצאה, בקושי. דור פרץ/GettyImages, Marco Luzzani

טורינו - ונציה 2:1

ניצחון יקר מפז לונציה, שעולה מעל הקו האדום. יוסיפ ברקלו עוד העלה את טורינו ליתרון מוקדם בדקה החמישית, אבל דומן צ'רניגוי בישל לריגדיצ'נו האפס את השוויון (38), ו-30 שניות אחרי פתיחת המחצית השנייה כבש את שער הניצחון. הביתיים כמעט גירדו נקודה, אבל שער שוויון של אנדראה בלוטי בתוספת הזמן נפסל אחרי בדיקת VAR ארוכה, ובזמן שנותר השער השני לא הושג למרות שדויד אוקרקה מונציה הורחק (90+9). דור פרץ שנכנס בדקה ה-78, עזר לונציה לשמור על התוצאה בקושי.

שאר משחקי המחזור ה-25:

מילאן - סמפדוריה (ראשון, 13:30)
ורונה - אודינזה (ראשון, 16:00)
גנואה - סלרנינטה (ראשון, 16:00)
אמפולי - קליארי (ראשון, 16:00)
ססואולו - רומא (ראשון, 19:00)
אטאלנטה - יובנטוס (ראשון, 21:45)
ספציה - פיורנטינה (שני, 21:45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully