וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהלך העונה במשחק העונה: בישול נדיר לאנתוני וואקמה

אקס הפועל באר שבע הימם את טורקיה כשהשאיר מאחוריו שלושה שחקנים וסידר לווישצ'ה שער קל, טרבזונספור גברה 1:2 על קוניאספור והתקרבה לאליפות ראשונה מאז 1984

אנתוני וואקמה היה מכוכבי הפועל באר שבע וסייע לה להשיב את האליפות לבירת הנגב אחרי 40 שנה, הערב (ראשון) הוא עשה צעד נוסף כדי לרשום הישג דומה גם עם טרבזונספור שלא זכתה באליפות מאז 1983/84, כשהוביל אותה לניצחון במשחק העונה - ובעיקר הותיר את טורקיה בהלם עם בישול נדיר ביופיו.

ערב המחזור ה-25 בטורקיה, טרבזונספור ו-וואקמה אירחו את קוניאספור לקרב בין הראשונה לשנייה בטבלה כשבין מפרידות 9 נקודות. טרבזונספור פתחה את במשחק בסערה ועלתה ליתרון כבר אחרי 13 דקות משער של הבוסני אדין וישצ'ה, אבל הרגע הגדול במשחק - ואחד הרגעים הגדולים בעונה כולה - התרחש בדקה ה-67.

אנתוני וואקמה שחקן טרבזונספור. VI-Images, GettyImages
מהלך מרהיב שלא רואים כמותו. וואקמה/GettyImages, VI-Images

צפו בבישול המטורף של וואקמה

וואקמה פרץ בצד שמאל וקיבל את הכדור על סף הרחבה, אבל לא הסתפק בהרמת כדור פשוטה, אלא עבר את המגן ששמר עליו, הותיר עוד שני שחקנים מאחור כנגד כל הסיכויים וסידר שער קליל לווישצ'ה שהשלים צמד. קוניאספור עוד צימקה עד הסיום, אבל נכנעה 2:1 וראתה את טרבזונספור מגדילה את היתרון בפסגה ל-12 נקודות. וואקמה הולך ומתקרב לעבר אליפות היסטורית נוספת שבה הוא מטביע את חותמו בלשון המעטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully