וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכזבה בבאר שבע ממרטינס ומיכה: "לפחות לא התפרקנו אחרי האדום"

13.2.2022 / 6:38

רגשות מעורבים בבירת הנגב אחרי ה-1:1 באשדוד: "כל מה שהכנו השתבש בגלל ההרחקה, צריך להסתכל גם על חצי הכוס המלאה"

תקציר: מ.ס. אשדוד - הפועל באר שבע 1:1/ספורט1

רגשות מעורבים בהפועל באר שבע אמש (שבת) אחרי התיקו מול מ.ס. אשדוד בחוץ (1:1). מצד אחד רצו בקבוצה לחזור לנצח וקיוו לשלוש נקודות באיצטדיון הי"א כדי לשמור על קשר עין ממכבי חיפה שתשחק רק מחר בקרית שמונה. מצד שני, הקבוצה נקלעה לחיסרון מספרי אחרי ההרחקה של מריאנו באריירו בתחילת המשחק ולמרות שהיתה גם בפיגור 0:1 על סף ההפסקה, ידעה לחזור עם שער שוויון של שגיב יחזקאל ולסיים את המשחק בתיקו 1:1.

"אם מנתקים את המשחק הזה מההפסד בשבוע שעבר למכבי נתניה, אז זה יותר מטוב לסיים בתיקו באשדוד כשאתה בנחיתות מספרית", אמרו אמש בהפועל באר שבע. "באנו למשחק בלי רמזי ספורי ואחרי רבע שעה כבר איבדנו את מריאנו בכרטיס אדום. כל מה שעשינו וכל מה שהכנו למשחק הזה השתבש אחרי רבע שעה, אז מה יש לעשות? אשדוד התפרקה בחיפה עם שישייה בשבוע שעבר כשנותרה בעשרה שחקנים. לפחות אנחנו ידענו לשמור על הקבוצה ולהשוות את התוצאה. צריך להסתכל גם על חצי הכוס המלאה".

דור מיכה שחקן הפועל באר שבע. לירון מולדובן
משחק בינוני מאוד. דור מיכה/לירון מולדובן

מי שאיכזב שוב היו אנדרה מרטינס ודור מיכה. הראשון לא מציג עד כה יכולת מיוחדת שתוכיח כי היה שווה להביא אותו. מרטינס מקבל כמעט בכל משחק את המפתחות מרוני לוי ובינתיים לא תורם יותר מדי מעמדה בקישור שצריכה להיות בעלת השפעה על המשחק ההתקפי. מיכה קיבל אתמול את חולצת ההרכב בשל הצהובים של ספורי ורשם משחק בינוני מאוד עד שלוי החליט להוציא אותו בהפסקה ולהכניס את שגיב יחזקאל שגם הישווה.

עוד בוואלה!

רוני לוי מודה שבאר שבע "לא מבריקה", ומגיב לקהל: "לא מבין את הקללות"

לכתבה המלאה

מי שיעדרו בשבת הבאה מול עירוני קרית שמונה הם מריאנו באריירו שהורחק אתמול, מיגל ויטור ואיאד אבו עביד המוצהבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully