וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי מודה שבאר שבע "לא מבריקה", ומגיב לקהל: "לא מבין את הקללות"

מאמן באר שבע ברגשות מעורבים אחרי ה-1:1 עם אשדוד: "השחקנים נתנו את הלב, נכון שאנחנו לא אטרקטיביים". בן שמעון: "גרמנו לשחקנים להאמין מחדש"

תקציר: מ.ס. אשדוד - הפועל באר שבע 1:1/ספורט1

הפועל באר שבע ממשיכה לאבד גובה במאבק האליפות. סגנית המוליכה סיימה הערב (שבת) בתיקו שני רצוף, 1:1 עם מ.ס. אשדוד בחוץ, בעוד משחק בו הציגה יכולת פושרת ומיעטה לסכן את השער. באר שבע לפחות הפגינה אופי כשחזרה מפיגור ב-10 שחקנים, אחרי שמריאנו באריירו הורחק בדקה ה-18 וגל קעטבי העלה את אשדוד ליתרון בדקה ה-44, אבל שגיב יחזקאל קבע חלוקת נקודות אחרי מבצע יפה בדקה ה-71. ובכל זאת, באר שבע יודעת שמכבי חיפה יכולה להגדיל את הפער בפסגה ל-5 נקודות אם תנצח בקרית שמונה ביום שני.

"אני מסיים בהרגשה שיש לי שחקנים גברים שאפשר לסמוך עליהם, שמשחקים עד הרגע האחרון גם כשהם משחקים בחיסרון מספרי. השחקנים נתנו את הלב והנשמה ואני מרוצה שחזרנו מפיגור, אבל מצד שני אני מאוכזב כי הייתה לי תחושה שאנחנו יכולים לנצח", אמר מאמן באר שבע רוני לוי, שהתייחס גם לקללות והמחאות של האוהדים נגדו. "אני תמיד רוצה שהקבוצה תנצח ותשחק כדורגל מלהיב. לא מבין את הקללות ולא מקבל אותן, זה לא מכובד לאף אחד, אני עובד קשה מאוד כדי שהקבוצה תשחק כדורגל איכותי. בכדורגל אתה רוצה רצינות, טקטיות, הקרבה, משחק לחץ והתקפה. בפרמטרים הראשונים אנחנו עומדים, נכון שאנחנו לא מספיק אטרקטיביים ולא מבריקים, אבל נקווה שהכל יתחבר כדי שהקהל יקבל את הכדורגל שהוא רוצה לראות".

על מאזן הכיבושים הדל: "גם אני רוצה לראות כדורגל עם גולים ויכולות. במשחקים קודמים יכולנו לעשות לעצמנו חיים קלים יותר ולכבוש מהר יותר, אבל לפעמים הדינמיקה מסתדרת יותר טוב ודברים הולכים בקלות. אבל השנה דברים הולכים קצת יותר קשה".

על מעמדו בקבוצה: "לא מפריע לי שלא מדברים איתי על העונה הבאה. אני מרוכז בעבודה היומיומית, יש הרבה עבודה".

רוני לוי מאמן הפועל באר שבע. לירון מולדובן
הקהל מוחה, והוא בשלו. רוני לוי/לירון מולדובן

מיגל ויטור אמר: "אנחנו לא מרוצים כשאנחנו לא מנצחים. אני כן מרוצה מהגישה של השחקנים ומהאופי שהראינו ב-10 שחקנים. לקחנו רק נקודה אחת למרות שיכולנו לקחת 3, אבל היו דברים טובים במשחק. היה משחק קשה מההתחלה אחרי ההרחקה, זה שינה את כל המשחק. לפני כן שלטנו ולחצנו, אבל אחרי האדום היה הרבה יותר קשה. יש לנו שחקנים טובים ואנחנו מצפים מעצמנו ליותר, רצינו להיראות טוב יותר בשלב הזה של העונה, אבל אני מבטיח לאוהדים שאנחנו עובדים קשה כדי לייצר יותר מצבים ולשחק כדורגל יותר התקפי. יש עוד המון מחזורים, אי אפשר לחשוב על אליפות, צריך לחשוב רק על המשחק הבא".

בצד השני, אשדוד הסתפקה בנקודה אחרי השישייה שספגה ממכבי חיפה במחזור הקודם. רן בן שמעון אמר: "אני מאוכזב, כי המשחק הסתדר לנו בסדר. היה חשוב לכבוש את השני, הם לא כבשו כי הלכנו אחורה, הגענו למצבים שהיינו צריכים לעשות מהם גולים. עברנו שבוע מטלטל, היינו צריכים לגרום לשחקנים להאמין מחדש וזה לקח מאיתנו הרבה. אחרי שבוע כזה לא להפסיד במשחק כזה, אנחנו מרוצים. היה לי שבוע קשה מאוד, צריך להחזיק הרבה דברים מסביב אבל מה שמחזיק אותי ונותן לי אנרגיה, זה שהשחקנים כל הזמן נמצאים בתהליך. היה לילה של אמוציות, אבל למחרת בבוקר הכל היה בסדר. ראו היום קבוצה שהגיבה טוב למה שקרה".

"כל זמן שיש סיכוי לפלייאוף העליון, נמשיך לנסות לנצח בכל משחק. אשדוד קבוצה התקפית שאוהבת לשחק בכל מקום. גם היום הנענו כדור לא רע, היינו יכולים לנצל אותה מספיק טוב, אבל עכשיו נתכונן לאתגר הבא".

גל קעטבי הוסיף: "ידענו שקרתה לנו מעידה חד פעמית. עבדנו קשה כל השבוע, רן הרים אותנו ועבדנו מאוד קשה. הבנו שחייבים להמשיך הלאה אחרי המשחק הקודם. יש תחושת פספוס שלא לקחנו 3 נקודות. חיכיתי לגול הזה הרבה זמן, לצערי זה לא הספיק לניצחון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully