וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב מנסה להשאיר את רוזה למשחקי ההכרעה על הפלייאוף

13.2.2022 / 15:15

הברזילאי יעזוב, אבל האדומים מקווים להשאירו לכמה משחקים בזמן שהוא ממתין לאישורי כניסה לסין. זקוקים להסכמת הקבוצה הסינית

תקציר: הפועל תל אביב - מכבי תל אביב 3:2, שער ניצחון דרמטי ליובאנוביץ'/ספורט1

בהפועל תל אביב השלימו עם העזיבה של פארליי רוזה, אבל כעת מנסים לשכנע את הברזילאי וגם את הקבוצה הסינית שהגישה עליו הצעה, להשאירו בארץ לכמה משחקים. עד תום העונה הסדירה נותרו ארבעה משחקים והאדומים נאבקים על העפלה לפלייאוף העליון. המטרה שלהם היא שרוזה ישחק לפחות בחלק מהם.

עונת 2022 בליגה הסינית תצא לדרך ב-23 באפריל. בהפועל תל אביב מקווים שבזמן הביורוקרטיות הכרוכות במעבר של רוזה - בין היתר קבלת ויזה - הוא יוכל ליטול חלק בעוד כמה משחקים - ומקווים שהקבוצה הסינית תלך לקראתם מכיוון שהעונה שם תתחיל בעוד יותר מחודשיים. מבחינת הברזילאי מדובר בסיכון מכיוון שאם הוא יפצע בזמן הזה, המעבר שלו עלול לרדת מהפרק.

בכל מקרה, רוזה לא אמור להיות חלק מהקבוצה בפלייאוף, בין אם בעליון או בתחתון.

פארליי רוזה שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
יישאר לעוד 2-3 משחקים? רוזה/ברני ארדוב

רוזה סיפר אתמול לשחקנים בסיום הדרבי כי הוא עוזב את הקבוצה ועובר לסין. האדומים טוענים כי יש לו סעיף בהסכם לפיו הוא יכול להשתחרר מיידית תמורת 250 אלף יורו, ובעקבות הצעה שקיבל, בסך מיליון יורו לשנתיים, הוא יעזוב את הקבוצה. מנגד, מתברר כי כבר תקופה יש שיחות עם נציגי השחקן על אפשרות עזיבה, כאשר בהפועל תל אביב אף התמקחו על המחיר אותו דרשו עבור שחרורו.

קובי רפואה, ששמע על כך בסיום, לא כל כך הבין איך הדבר אפשרי, היה בהלם וניסה לבדוק עם ההנהלה את פשר העניין. המאמן אמר בחדר ההלבשה כי "זה מחליש אותנו משמעותית, מקווה שיישאר עד סוף העונה", אך רצונות לחוד, המציאות היא שככל הנראה היום יודיעו האדומים על עזיבת הברזילאי.

בתוך כך, תובע ההתאחדות עו"ד ניר רשף החליט להעמיד את הפועל תל אביב לדין משמעתי בגין התפרעות אוהדים פגיעה על ידי אוהדים והתנהגות בלתי הולמת של קהל אוהדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully