וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיגוד השופטים משבחים את פריד ואדלר אחרי הדרבי התל אביבי

13.2.2022 / 11:42

שביעות רצון מהצוות בבלומפילד, פריד קיבל מחמאות על הטיפול בזריקת החפצים והמתווה לפיו פעל יודגש. גם שמואלביץ' הצטיין

תקציר: הפועל תל אביב - מכבי תל אביב 3:2, שער ניצחון דרמטי ליובאנוביץ'/ספורט1

על אף שלל האירועים בדרבי התל אביבי אתמול, שחלקם היו שנויים במחלוקת, טוענים הבוקר (ראשון) באיגוד השופטים כי המשחק עבר בהצלחה יתרה וכי הבחירה בצוות של יגאל פריד כשופט מרכזי וזיו אדלר כשופט VAR, הוכיחה את עצמה.

לטענת גורמים באיגוד השופטים, לא היה מקום לפסול את השער של בן ביטון מכיוון שבמהלך שקדם לכיבוש אי אפשר לראות בבירור שהכדור עובר את קו החוץ, למרות שמגן מכבי תל אביב אופיר דוידזאדה סימן לכך. באיגוד נותנים קרדיט לעוזר השופט, שהיה בזווית מתאימה כדי לצפות מקרוב בכדור וגם אדלר שהיה כאמור בעמדת ה-VAR, לא מצא בצילומי הווידאו שהכדור יצא החוצה. בנוגע לשער השני של הפועל תל אביב - נטען הבוקר באיגוד כי שלומי אזולאי לא היה בעמדת נבדל וכי צדק אדלר כשאישר את השער.

בנוסף לכך, באיגוד השופטים מרוצים מההתנהלות של פריד בכדור הקרן הראשון שהלך להגביה דן ביטון בפינת השערים 5 ו-7, אז הושלכו לעברו חפצים מכיוון אוהדי הפועל תל אביב. באיגוד מתכוונים לראות בכך מקרה שיחזור על עצמו, לפיו לא תהיה השלמה עם זריקת חפצים לעבר שחקנים ובכל פעם זה יתחיל בהפסקת המשחק וימשיך בכריזה לקהל לחדול. אם השלכת החפצים לא תיקטע, השופטים יונחו להפסיק משחקים.

ההתנהלות של פריד בעניין הזה, טוענים באיגוד השופטים, הייתה מצוינת והוא מיהר לטפל באירוע ולראייה בהמשך השלכת החפצים פסקה כמעט לגמרי בשני הצדדים.

יגאל פריד שופט כדורגל. דני מרון
יגאל פריד שופט כדורגל/דני מרון

גם איתן שמואלביץ' שניהל את המשחק בין מ.ס. אשדוד להפועל באר שבע, זכה למילים חיוביות, בעיקר על ההרחקה המיידית של מריאנו באריירו ללא צורך בהתערבות VAR וכן על החלטות נוספות שקיבל.

למרות כל זאת, מזכירים הבוקר באיגוד כי רק חצי מחזור עבר ויש עוד שלושה משחקים לפנינו, כך שאי אפשר עדיין לסמן את מחזור 22 כאחד המוצלחים של השופטים העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully