וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זו הסיבה שאבדיה נבחר בדראפט, הוא החזיר היום על האמון בו"

היכולת הטובה של הישראלי בניצחון של הוויזארדס 112:113 על ברוקלין הובילה לקרדיט מאנסלד וגם לשבחים בתקשורת האמריקאית. קוזמה: "אנחנו נקבע איך העונה תסתיים"

דני אבדיה באימון אחד על אחד מול קייל קוזמה/חשבון הטוויטר של הוויזארדס

דני אבדיה לא רק נשאר בוושינגטון וויזארדס בסיום הטרייד דדליין, אלא גם נראה שהחזיר על האמון בו. הישראלי בן ה-21 שותף הלילה (בין חמישי לשישי) ל-32 דקות, בצד ההגנתי קיבל את המשימה לעצור את קיירי אירווינג ובהתקפה בלט עם 13 נקודות, הגיע למספר דו ספרתי כבר ברבע השני והיה מגיבורי הניצחון 112:113 בבירה על ברוקלין נטס.

ברשת NBC לא התעלמו מהתצוגה הטובה של אבדיה דווקא שעות ספורות אחרי שהפור נפל והוחלט להשאירו בקבוצה: "המאמן אנסלד אמר שבמצב הנוכחי ללא בראדלי ביל הפצוע, אבדיה ישחק יותר כפוינט גארד ויצטרך להוביל את ההתקפה. היום ראינו מדוע הוא נבחר בדראפט, הוא אולי היה הבולט מבין השחקנים שאנסלד האמין בהם וזו בשורה אחרי השנה הראשונה והפציעה שהוא עבר".

שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה. Greg Fiume, GettyImages
עלה גבוה מעל קיירי בניצחון המרשים. אבדיה/GettyImages, Greg Fiume

הוויזארדס יצטרכו להסתדר ללא ביל בהמשך העונה ואמש הם נפרדו מדאוויס ברטנס ומספנסר דיווינדי בתמורה לקריסטפס פורזינגיס, אבל כשנותרו להם עוד 28 משחקים בעונה הסדירה ובארצות הברית מעריכים שזו תקופה שתסייע להם בבניית הקבוצה דווקא לעונה הבאה, הבהיר קייל קוזמה: "לפני המשחק נגד ברוקלין אמרנו לעצמנו שעלינו לשלוח מסר שהכל תלוי בנו בכל הנוגע לדרך שבה העונה הזו תסתיים. אנחנו יכולים להפנות אצבעות מאשימות או שאנחנו יכולים לשחק בחופשיות וליהנות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully