וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דונצ'יץ' נותר "בהלם" מהשינויים, דוראנט בחר לעקוץ את הארדן

הסלובני הפגיז 51 נקודות מול הקליפרס, אבל הודה שהופתע מהטרייד ששלח את פורזינגיס לוויזארדס. KD על המהפכה בברוקלין נטס: "מצטרפים שחקנים שרוצים להיות פה"

דני אבדיה באימון אחד על אחד מול קייל קוזמה/חשבון הטוויטר של הוויזארדס

לוקה דונצ'יץ' הפגיז הלילה (בין חמישי לשישי) 51 נקודות וסחף את דאלאס מאבריקס לניצחון 105:112 על לוס אנג'לס קליפרס, הוא נותר במרחק שתי נקודות מהשוואת שיא המועדון של דירק נוביצקי ויכול היה להשתוות אל הגרמני אילו לא היה בוחר לכרר עד הבאזר בפוזישן האחרון, אבל מסתבר שלמשחק הוא הגיע אחרי שעות הפכפכות ומפתיעות מבחינתו, אותן הגדיר בתור "הלם".

דונצ'יץ', מובן מאליו, לא היה מועמד לעזוב את דאלאס עד הטרייד דדליין, אבל כנראה שלא ציפה להישאר הכוכב היחיד של הקבוצה שבחרה לשלוח את קריסטפס פורזינגיס לוושינגטון וויזארדס תמורת ספנסר דיווינדי ודאוויס ברטנס.

לוקה דונצ'יץ', שחקן דאלאס מאבריקס. GettyImages
יכול היה להשתוות לנוביצקי, אבל "זו לא זריקה שלוקחים". דונצ'יץ'/GettyImages

"כמובן שאנחנו נתגעגע מאוד ל-KP", אמר דונצ'יץ' על הפרידה מהלטבי, "בנינו כאן משהו נפלא ביחד, אבל זה לא עבד כנראה ואני מאחל לו את כל ההצלחה. מצטרפים אלינו שני בחורים חדשים ובסופו של דבר ה-NBA זה עסק. אני חושב שאחרי הפציעות שהיו לו העונה פורזינגיס היה טוב יותר, אבל כמו שאמרתי זה עסק ואני מאחל לו את הטוב ביותר בעתיד. יש לי חברים נהדרים לקבוצה, אני סומך על האנשים כאן ואני חושב שאנחנו משחקים כדורסל מצוין כיום".

על שיא הקריירה שלו אמר הסלובני: "כשאתה מרגיש ככה, אתה פשוט לא רוצה לעצור. כל הזריקות הרגישו לי טוב, גם שתי השלשות שהחטאתי. הם ניסו למנוע ממני ליצור הזדמנויות, אז הייתי צריך לעבוד בשביל הזריקות". כשנשאל דונצ'יץ מדוע החליט לא לזרוק גם בשניות הסיום וכך להשתוות לנוביצקי שמחזיק בשיא המועדון עם 53 נקודות, הבהיר: "זו לא זריקה שלוקחים. זה לא מכבד".

קווין דוראנט ג'יימס הארדן ברוקלין. רויטרס
עקץ את הכוכב המזוקן שדרש ועזב לפילדלפיה. דוראנט/רויטרס

ומדאלאס לקבוצה שפחות מצליחה בימים אלה. ברוקלין נטס ספגה הפסד עשירי ברציפות כשנכנעה 113:112 לדני אבדיה ולוושינגטון וויזארדס, אבל זה היה יום שבו בברוקלין כולם מדברים על טרייד השנה ששלח את ג'יימס הארדן לפילדלפיה תמורת בן סימונס, סת' קרי ואנדרה דראמונד.

קווין דוראנט הפצוע, שלא שיחק בביררה הלילה, הבהיר מהי דעתו על הטרייד: "אני מתרגש עבור הקבוצה, מצפה לפגוש את החברים החדשים ולשחק איתם. הפלייאוף כבר מעבר לפינה ועלינו לעלות מהר על המסלול הנכון ולהתרגל אחד לשני, אבל אני נרגש. אני שמח שמצטרפים אלינו שחקנים שרוצים להיות חלק מהפרויקט הזה", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully