וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבדיה בלט עם 13 נקודות, וושינגטון ניצחה 112:113 את ברוקלין

הישראלי זכה ל-32 דקות על הפרקט ועליו גם הוטלה המשימה לעצור את קיירי אירווינג, הוויזארדס הנחילו לנטס הפסד עשירי ברציפות ביום שאחרי טרייד השנה

דני אבדיה באימון אחד על אחד מול קייל קוזמה/חשבון הטוויטר של הוויזארדס

שעות ספורות אחרי שהסתיים הטרייד דדליין ובכך הגיעה לסיומה גם חרושת השמועות על האפשרות שדני אבדיה יעזוב את וושינגטון וויזארדס, הלילה (בין חמישי לשישי) הישראלי היה מהשחקנים הבולטים בניצחון המרשים 112:113 על ברוקלין נטס - הקבוצה שאחראית לטרייד השנה כאשר שלחה את ג'יימס הארדן תמורת בן סימונס, סת' קרי ואנדרה דראמונד בנוסף לשתי בחירות דראפט מהסיבוב הראשון.

אז עדיין ללא הכוכבים החדשים שיעשו את הדרך מפילדלפיה, כשגם הוויזארדס עוד חסרו את קריסטפס פורזינגיס, הנטס נכנעו בפעם העשירית ברציפות כאשר אבדיה הוא אחד הבולטים בשורות המנצחת בזכות 13 נקודות (5 מ-11 מהשדה, 2 מ-6 מחוץ לקשת), 4 כדורים חוזרים, אסיסט, חטיפה וחסימה ב-32 דקות על הפרקט.

קייל קוזמה, וושינגטון וויזארדס. Greg Fiume, GettyImages
לא פלא שהוויזארדס לא הסכימו לוותר עליו. קוזמה/GettyImages, Greg Fiume
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה. Greg Fiume, GettyImages
הוויזארדס הנחילו לנטס הפסד עשירי ברציפות. אבדיה עולה מול קיירי/GettyImages, Greg Fiume

וושינגטון תיאלץ להסתדר בהמשך העונה ללא בראדלי ביל הפצוע, ובהיעדרו היה זה קייל קוזמה שיחד עם ראול נטו, אנתוני גיל ואבדיה הובילו את הוויזארדס - קוזמה סיים עם טריפל דאבל ראשון בקריירה הודות ל-15 נקודות, 13 כדורים חוזרים ו-10 אסיסטים והישראלי זכה לתפקיד מפתח בהגנה כשהוצמד אל קיירי אירווינג, שאמנם קלע 31 נקודות אבל התקשה ללא קווין דוראנט ובטרם הגיעו השחקנים החדשים, חרף סיוע בדמות 27 נקודות של הרוקי קאם תומאס. נטו סיים כקלע המוביל של הוויזארדס עם 21 (שיא עונתי) במשחקו הראשון בחמישייה וגם גיל תרם 15 נקודות.

אחרי מחצית ראשונה צמודה, ויש לציין שבמהלכה אבדיה היה הקלע המוביל של הוויזארדס והגיע למספר נקודות דו ספרתי כבר בפתיחת רבע השני, המקומיים רשמו ריצת 0:13 ברבע השלישי, שמרו את האורחים על 19 נקודות באותן 12 דקות ולמעשה היו אלה הדקות שהכריעו את ההתמודדות, כי הקאמבק של האורחים בראשות אירווינג היה מעט מדי ומאוחר מדי. הוויזארדס כעת במאזן 29:25 בזכות הניצחון ואילו הנטס ב-26:29

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully