וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרייד השנה: הארדן עובר לפילדלפיה, סימונס, קרי ודראמונד לנטס

המזוקן יחבור לאמביד בסיקסרס והסכים לוותר על אופציית היציאה מהחוזה. פורזינגיס עבר לוושינגטון, דינווידי וברטאנס לדאלאס

דני אבדיה באימון אחד על אחד מול קייל קוזמה/חשבון הטוויטר של הוויזארדס

כמדי שנה, היום האחרון של חלון הטריידים ב-NBA הבטיח אקשן למכביר וגם קיים כשבמוקד עמד המעבר של ג'יימס הארדן לפילדלפיה כשבן סימונס עשה את הדרך ההפוכה. קריסטפס פורזינגיס עבר מדאלאס לוושינגטון, ששלחה אל המאבס את ספנסר דינווידי.

שחקן ברוקלין נטס ג'יימס הארדן, כשמאחוריו קיירי אירווינג. Stacy Revere, GettyImages
לאחר שהיה נראה שזה לא יקרה, הטרייד הענק יצא לפועל. הארדן/GettyImages, Stacy Revere

* העסקה המדוברת ביותר של החלון יוצאת לדרך, פחות משעתיים לדדליין. ג'יימס הארדן עובר מברוקלין לפילדלפיה, שתעביר לנטס בתמורה את בן סימונס, סת' קרי ואנדרה דראמונד בנוסף לשתי בחירות דראפט מהסיבוב הראשון. במהלך היום דובר כי שני הצדדים מנסים להגיע להסכמה, אך הוא הופסק לאור התעקשותה של פילי לכלול בעסקה את הכוכב העולה טיילר מקסי. בסופו של דבר קרי ושתי בחירות דראפט היטו את הכף לטובת קיום הטרייד. כחלק מהעסקה הארדן מתחייב להישאר בפילדלפיה לעונה נוספת ולוותר על אופציית היציאה שלו בתום העונה הנוכחית.

אחת מבחירות הדראפט שמעבירה פילדלפיה לברוקלין היא לשנת 2022 והיא אינה מוגנת, כאשר לנטס יש זכות לשינוי עד 2023. הבחירה השנייה היא לשנת 2027 והיא מוגנת ומתגלגלת לשנת 2028, גם אז תהיה מוגנת. שנה לאחר מכן הבחירה תשתנה לשתי בחירות סיבוב שני ו-2 מיליון דולר.

* בוסטון שלחה את דניס שרודר, אנס קאנטר/פרידום וברונו פרננדו ליוסטון ומקבלת את דניאל תייס בתמורה.

* דאלאס מעבירה את קריסטפס פורזינגיס לוושינגטון. בתמורה היא תקבל את ספנסר דינווידי ודאויס ברטאנס.

* לוס אנג'לס לייקרס לא תבצע עסקאות בחלון הנוכחי, כך גם ניו יורק ניקס. שתי הקבוצות יתמקדו בניסיונות להתחזק בשחקנים שייצאו מהחוזים שלהם.

* שארלוט צירפה את סנטר וושינגטון מונטרזל הארל תמורת ורנון קארי ואיש סמית', שחוזר אל הוויזארדס אחרי ששיחק שם בין 2021-2019.

* וושינגטון מעבירה את הרכז ארון הולידיי בן ה-25 לפיניקס.

* פי. ג'יי. דוזיר ובול בול עוברים מהסלטיקס למג'יק, שתעביר בנוסף מזומן ובחירת סיבוב שני לבוסטון תמורת בחירת סיבוב שני עתידית. מהלך שנועד לחסוך עלויות מבחינת הסלטיקס.

* גוראן דראגיץ' עובר מטורונטו לסן אנטוניו תמורת ת'אד יאנג, כך לפי דיווח של שאמס צ'רניה. ת'אד יאנג יעשה את הדרך ההפוכה מטקסס לקנדה בטרייד מרובע. עוד במסגרת העסקה: סרג' איבקה עוזב את לוס אנג'לס קליפרס ומצטרף לבאקס, מרווין באגלי עובר מסקרמנטו לדטרויט, שמעבירה לראפטורס בחירת סיבוב שני לדראפט הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully