וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוזלן בספק לנוף הגליל, זלקה צפוי לעלות בקישור של חדרה

10.2.2022 / 15:53

החלוץ סובל מפציעה ועלול להיעדר בשבת (18:00), הקפטן אמור להחליף את אוסמן המוצהב. הקבוצה תצא לבית מלון גם בעקבות שחרור מרמנטיני

תקציר: הפועל חדרה - הפועל חיפה 0:1/ספורט1

הפועל חדרה תגיע בשבת למשחק החוץ מול הפועל נוף הגליל (18:00) אחרי ארבעה ניצחונות ליגה רצופים שהחזירו אותה למאבק על הכרטיס לפלייאוף העליון, כשבקבוצה אף סיפרו השבוע שהניצחון האחרון על הפועל חיפה בהחלט העלה את מפלס הביטחון וחיזק את האמונה שאפשר לסיים בין שש הראשונות בתום העונה הסדירה.

לקראת המשחק נגד נוף הגליל, המאמן מנחם קורצקי יחסר את מוחמד אוסמן שיעדר בגלל צבירת כרטיסים צהובים והיום התברר שגם החלוץ שובל גוזלן בספק גדול למשחק בגלל פציעה. על פי המסתמן, מנשה זלקה יפתח בקישור במקום אוסמן, כאשר איבליו מרקוב או אביב לין יפתחו בעמדת הבלם, כאשר לבולגרי יש כרגע עדיפות. סטיבן אלפרד אמור לפתוח כחלוץ בודד.

שחקן הפועל חדרה סטיבן אלפרד עם גוסטבו מרמנטיני. שלומי גבאי
מרמנטיני עזה וגוזלן פצוע, אלפרד צפוי לעלות לבד בחוד/שלומי גבאי

כחלק מההכנות למשחק בנוף הגליל, תצא הקבוצה כבר ביום שישי לבית מלון בצפון במטרה להתכונן כראוי למשחק. אחרי הסערה שנוצרה במועדון בסוף השבוע שעבר כתוצאה משיחרורו של גוסטבו מרמנטיני בסיום חלון ההעברות, העלו כמה מחברי ההנהלה רעיון לצאת ללינה משותפת בבית המלון כחלק מהמאמצים להחזיר את השקט והאווירה הטובה שהיו במועדון קודם לכן.

בחדרה ציינו, אגב, שבניגוד לפרסומים כאלה ואחרים, לרוכשים העתידיים של המועדון אין שום קשר או יוזמה לעניין היציאה הקבוצתית לבית המלון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully