וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנצווארוש במעקב אחר דולב חזיזה

10.2.2022 / 11:35

אלופת הונגריה בשלוש השנים האחרונות שהשתתפה בליגת האלופות בעונה שעברה, מתעניינת ועוקבת מקרוב אחר שחקן הכנף של מכבי חיפה שהאריך העונה חוזה עד 2024. חזיזה לא מסתיר את שאיפותיו לשחק באירופה, אבל עדיין לא ברור אם ירצה לעבור להונגריה

תקציר: מכבי חיפה - מ.ס. אשדוד 0:6/ספורט1

מועדון הפאר ההונגרי פרנצווארוש מגלה עניין רב בדולב חזיזה ונמצא במעקב אחריו כבר כמה שבועות. פרנצוורוש זכתה בשלוש השנים האחרונות באליפות הונגריה. העונה היא השתתפה בליגה האירופית בבית קשה ביחד עם באייר לברקוזן, בטיס וסלטיק. בעונה שעברה שיחקה בליגת האלופות בבית אחד עם ברצלונה, יובנטוס ודינמו קייב. מדובר במועדון המעוטר ביותר בהונגריה עם 32 אליפויות.

חזיזה (26) חתם העונה על חוזה חדש במכבי חיפה עד קיץ 2024. על פי ההערכות שכרו נע סביב 250 אלף יורו נטו. בקיץ הוא יחגוג 27 והוא לא מסתיר את שאיפתו לנסות גם הוא לשחק באירופה. לא בטוח שהשאיפה של חזיזה תהיה לפנות לליגה ההונגרית בזמן שבמכבי חיפה הוא אחד השחקנים הבולטים והאהודים, אבל יתכן שגם ההחתמה של מאוויס צ'יבוטה למשבצת שלו, מלמדת שבמכבי חיפה מבינים שאם תגיע הצעה כספית משמעותית לרכוש אותו והוא ילחץ לעזוב, יהיה מקום לאפשר לו להתקדם ולהגשים חלום לשחק באירופה.

דולב חזיזה שחקן מכבי חיפה בחימום. מאור אלקסלסי
בדרך למועדון פאר באירופה? חזיזה/מאור אלקסלסי

פרנצווארוש מכרה בסוף ינואר את מירטו אוזוני לגרנאדה תמורת 4 מיליון יורו (אחרי שנרכש תמורת 1.8 מיליון יורו לפני שנה וחצי) והיא שוקלת לצרף שחקן כנף אחר במקומו. חלון ההעברות בהונגריה ייסגר בעוד 4 ימים וכרגע נראה ששחקן כזה יגיע רק בקיץ. במועדון ההונגרי הקציבו כ-1.5 מיליון יורו לרכש בעמדה הזו, ושכר שנע סביב 30 אלף יורו לחודש.

חזיזה הגיע למכבי חיפה לפני שנתיים וחצי מבני יהודה והפך לאחד משחקני המפתח של המועדון. הוא היה שותף בכיר לאליפות בעונה שעברה וגם העונה הוא בין הבולטים שבין שחקניה. מאמן נבחרת ישראל היוצא וילי רוטנשטיינר הכליל את חזיזה בסגל שלו ונראה כי גם המאמן הבא ייקח אותו בתכניותיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully