וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטר והוחזר: קמסו מארה שב לסגל בית"ר ירושלים לבקשת אבוקסיס

10.2.2022 / 14:00

כשבועיים אחרי שנחתך בעקבות הצרות הכלכליות, הקשר חזר ארצה מגינאה והצטרף לאימונים. במועדון לא חוששים מהמהלך החד צדדי אחרי שהמשכורות קוצצו: "השחקנים יכולים לא לחתום על הקיצוץ, הכל סוכם"

אוהדי בית"ר ירושלים מפגינים מול בית אחותו של משה חוגג/צילום גולשים

קמסו מארה חוזר לסגל בית"ר ירושלים. לאחר שפוטר לפני כשבועיים עקב המצב הכלכלי יחד עם אדווין ג'סי ומרקו ינקוביץ', היום (חמישי) החליטו בקבוצה להחזירו לסגל וזאת לדרישת המאמן החדש יוסי אבוקסיס.

קמסו מארה, שבעקבות הפיטורים עזב את ישראל בשבוע שעבר ולא מצא קבוצה חדשה, כבר חזר מגינאה, היום ערך אימון ראשון תחת אבוקסיס ועם חבריו לקבוצה והצטרף להכנות לקראת המשחק ביום ראשון נגד מכבי פתח תקוה. האימון נערך בתנאי מזג אוויר לא פשוטים ובו נטלו חלק גם מספר שחקני נוער כמו אינזאגי קונה, ליאל דרעי ורוי דוגה. גם החלוץ הגנאי ריצ'מונד בואצ'י שב לאימונים אחרי שנעדר ביומיים האחרונות מסיבות אישיות.

קמסו מארה שחקן בית"ר ירושלים. מאור אלקסלסי
חזר לבקשת אבוקסיס. קמסו מארה/מאור אלקסלסי

במקביל, בבית"ר ירושלים לא מתרגשים מהפנייה של ארגון השחקנים בנוגע לקיצוץ הרוחבי במועדון. כזכור, אתמול קוצצו 25 אחוז משכרם של כל השחקנים בבית"ר באופן חד צדדי, ובתגובה ארגון השחקנים שלח מכתב ליו"ר המועדון אלי אוחנה, בו הזהיר שמדובר ב"הפרה בוטה של ההסכמות בין הצדדים".

בקבוצה אמרו אתמול: "השחקנים גם יכולים לא לחתום על הקיצוץ. יש לנו סיכום עם ניר אלון, והכל בסדר. הכסף שקוצץ הוא הלוואה והם יקבלו אותו בעתיד".

עוד בוואלה!

בית"ר שילמה משכורות מקוצצות, השחקנים מתעקשים: הלוואה בלבד

לכתבה המלאה
שחקני בית"ר ירושלים. דני מרון
השחקנים מתאחדים? בבית"ר לא מתרגשים/דני מרון

המחלוקת בין בית"ר לארגון השחקנים הייתה בנוגע להתפתחויות אחרי ה-31 במאי, אם לא יהיה בעלים למועדון. היום אמורה להיערך שיחה נוספת בין ראשי בית"ר לארגון השחקנים על מנת להוציא הודעה מוסכמת.

עשרות אוהדים הגיעו אתמול שוב לבית אחותו של משה חוגג ודרשו את "שחרור המועדון". האוהדים מבהירים כי יגבירו את המחאה בתקופה הקרובה. בשלב הזה הבעלים לא מוכן לעזוב את הקבוצה ללא תמורה כספית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully