וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היה בנבדל בשער המכריע? מאמני סלטיק ואברדין התווכחו בגלל עבדה

הקיצוני אמנם לא הבקיע או בישל ב-2:3 הדרמטי, אך בכל זאת ניצב בעין הסערה. בתקשורת הסקוטית שיבחו: "הוא תמיד מהווה איום"

תקציר: טוטנהאם - סאות'המפטון 3:2/ספורט1

הרצף של ליאל עבדה הסתיים אמש (רביעי) כשלא הצליח להבקיע או לבשל בניצחון הדרמטי של סלטיק 2:3 על אברדין, אבל הישראלי בכל זאת ניצב בעין הסערה. הבוקר פורסם בתקשורת הסקוטית שמאמני הקבוצות התווכחו בעקבות שער הניצחון של האורחים, שכבר שמטו יתרון כפול, והסיבה היא נבדל אפשרי בו היה עבדה וממנו התעלם צוות השיפוט.

אברדין כבר חזרה ל-2:2, אבל בחלוף דקה היה זה ז'וטה שהעניק לירוקים את הניצחון ושחקני ההגנה המארחת זעמו על אישור המהלך. עבדה הוא מי שהיה בעמדת נבדל ויש להבהיר שכלל לא נגע בכדור, אבל לטענת המארחים הוא חסם בגופו את דייויד בייטס וכך הפך למעורב במהלך.

ליאל עבדה שחקן סלטיק בחימום. רויטרס
"מסוכן כשהכדור אצלו ברגליים". עבדה/רויטרס

מאמן סלטיק אנג' פוסטקוגלו נשאל על עבדה בסיום והשיב: "אני בעמדה הכי גרועה בעולם כדי להגיב על מה שהיה. לא הייתי קרוב ויש קוון שנמצא על הקו בשביל לקבל החלטות כאלה. בארועים מהסוג הזה, לדעתי, צוות השיפוט הוא שצריך להכריע ואני לא חושב שאני יכול לומר מהמקום בו הייתי מה דעתי על מה שקרה. מבחינתי אנחנו חיפשנו את השער השלישי במשחק והשגנו אותו".

מנגד, מאמן אברדין סטיבן גלאס לא ברר מילים וטען: "אני חושב שעבדה חסם את בייטס, הוא מנע ממנו לחזור להגנה ולנסות לעצור את ז'וטה. הוא עצר אותו גם אם הוא לא ניסה לחסום, אנחנו לצערי כל שבוע נענשים על אירועים מהסוג הזה".

מעבר לכך, עבדה שכבר הגיע העונה ל-25 שערים ובישולים ב-39 הופעות בכל המסגרות, זכה למילים חמות מהתקשורת הסקוטית גם במשחק בו היה שקט בכל הנוגע למעורבות בשערים וקיבל את הציון 7: "עבדה היה מרחק סנטימטרים מלכבוש, הוא רק בן 20 ומציב סטנדרט גבוה במיוחד. הוא תמיד מהווה ויכול ליצור הזדמנויות כשהכדור אצלו ברגליים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully