וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם ברצלונה בהלם: קוטיניו כיכב עם שער ושני בישולים ו"מתפוצץ" באסטון וילה

מאז שעזב את ברצלונה הברזילאי במיטבו, וכבר בשלושה משחקים תרם יותר מבעונה שלמה בקאמפ נואו. צפו בהצגה של קוטיניו, שגרמה גם לליניקר וג'רארד לשבח ולהתמוגג

צפו ב-3:3 המהנה של אסטון וילה מול לידס יונייטד, קוטיניו כבש והוסיף שני בישולים/ספורט1

עם העובדות אי אפשר להתווכח: מאז ששוחרר מברצלונה, פיליפה קוטיניו חוזר לפרוח. הברזילאי נחשב לאחד הפלופים הגדולים של ברצלונה, מאז שעבר לספרד מליברפול תמורת כ-160 מיליון יורו (שיא מועדון), ולא הצליח להציג בקאמפ נואו את היכולת האדירה שהציג באנפילד במדי ליברפול. הברזילאי נראה כבוי ושבור בברצלונה, שוחרר בינואר וחזר לפרמיירליג, ומאז שהגיע לאסטון וילה הוא שוב מצטיין. אחרי שכבש בבכורה שלו, אתמול (רביעי) הוא הוסיף שער נוסף ושני בישולים מצוינים ב-3:3 המהנה של קבוצתו מול לידס יונייטד, ולפתע שוב במיטבו.

פיליפה קוטיניו עם מאמן אסטון וילה סטיבן ג'רארד. רויטרס
פיליפה קוטיניו עם מאמן אסטון וילה סטיבן ג'רארד/רויטרס

צפו בשער המרהיב של קוטיניו במדי ברזיל

תקציר: ברזיל - פרגוואי 0:4/ספורט1

יש לציין שבשבוע שעבר גם במדי נבחרת ברזיל הוא כבש שער מרהיב, כך שבברצלונה מתקשיםלזהות את השחקן. הוא עבר בהשאלה לאסטון וילה שלסטיבן ג'רארד, אבל לאנגלים תהיה אופציה לרכוש אותו ב-40 מיליון יורו. "בשלושה משחקים יש לו שני שערים ושני בישולים, והוא כבר עבר את המספרים שלו מכל העונה שעברה במדי ברצלונה", צוין ב"ספורט" הקטלאני, שם נכתב ש"קוטיניו מתפוצץ".

"הוא עדיין צריך להשתפר מבחינה פיזית", אמר ג'רארד, "אבל בכל הנוגע ליכולת טכנית - אתה לא משחק כל כך הרבה פעמים במדי נבחרת ברזיל והופך לכוכב בינלאומי בלי הכישרון המיוחד הזה. הוא רק יילך וישתפר, וזה בהחלט תענוג לעבוד איתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully