וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוטיניו כיכב ב-0:4 של ברזיל על פרגוואי, ארגנטינה שוב ניצחה, צפו בתקצירים

הקשר המשתקם כבש שער יפהפה בניצחון הסלסאו, לאוטרו מרטינס קבע 0:1 מתוק לארגנטינה וסיבך את קולומביה. אורוגוואי וצ'ילה ניצחו וממשיכות בקרב הצמוד על המקום הרביעי

תקציר: ברזיל - פרגוואי 0:4/ספורט1

המחזור ה-16 במוקדמות המונדיאל בדרום אמריקה נערך הלילה (בין שלישי לרביעי). ברזיל חחגה בבית 0:4 מרשים על פרגוואי, ארגנטינה הרחיקה את קולובמיה מקטאר כשגברה עליה 0:1, צ'ילה השיגה 2:3 מרשים בחוץ על בוליביה, אורוגוואי עלתה למקום הרביעי אחרי 1:4 על ונצואלה.

אלכסיס סאנצ'ס שחקן נבחרת צ'ילה חוגג שער. רויטרס
צ'ילה התגברה על התנאים בבוליביה. סאנצ'ס חוגג/רויטרס

בוליביה - צ'ילה 3:2

אחרי שהפסידה בבית לארגנטינה, צ'ילה הצליחה לחזור מהגבהים של לה פאס עם שלוש נקודות קריטיות ששמרו אותה חזק במאבק על הכרטיס לקטאר. פתיחת המשחק נדחתה עקב תנאי מזג האוויר הקשים שפגעו בכר הדשא באצטדיון. למרות התנאים הקשים, דווקא האורחת הייתה זו שעלתה ראשונה ליתרון משער נהדר של אלכסיס סאנצ'ס בכדור חופשי (14). המארחת הגיבה עם שער בנגיחה של מארק אנומבה (37) ושתי הקבוצות ירדו להפסקה ב-1:1. בוליביה תקפה הרבה יותר והייתה קרובה יותר להשגת המהפך, אך בדקה ה-77 בישל מאוריסיו איסלה למרסליניו נונייס, שהחזיר את היתרון לצ'ילה.

בדקה ה-85 הוסיף איסלה את הבישול השני שלו במשחק לאלכסיס סאנצ'ס - שהשלים צמד, אך בוליביה לא איפשרה לצ'ילה להירגע. שתי דקות לאחר השער של סאנצ'ס מרסלו מורנו צימק עבור בוליביה, שתקפה בחמת זעם במשך שלוש הדקות שנותרו ובעוד שש דקות תוספת זמן, אך לא הצליחה להשיג את שער השוויון, והיא כבר לא תהיה במונדיאל בקטאר.

עוד בוואלה!

"פעם ראשונה בהיסטוריה שדבר כזה קורה": אליסון וברזיל בהלם מהשופט

לכתבה המלאה

צפו בניצחון של צ'ילה

תקציר: בוליביה - צ'ילה 3:2/ספורט1

ארגנטינה - קולומביה 0:1

ארגנטינה האריכה את רצף המשחקים שלה ללא הפסד ל-29: לאוטרו מרטינס כבש את שער הניצחון אחרי 29 דקות, כשניצל חור בהגנה הקולומביאנית, והבטיח ניצחון לנבחרתו בקורדובה. האלביסלסטה כבר הבטיחה את מקומה בקטאר, ובכל זאת המשיכה במומנטום החיובי שלהם כשגברה על הקפטרוס, שנאבקים על חייהם בקרבות ההעפלה. קולומביה, שהגיעה לשלב הנוקאאוט בשני המונדיאלים האחרונים, ניצחה שלושה משחקים בלבד בקמפיין ולא כבשה בששת המשחקים האחרונים, וההפסד הלילה הרחיק אותה עוד יותר מהמקום הרביעי שמעניק העפלה אוטומטית. קולומביה רק במקום השביעי, בעוד ארגנטינה מלאת ביטחון. "לא משנה מי משחק, כלום לא משתנה", אמר אנחל די מריה בסיום, כשהוא מתייחס להיעדרות של ליאו מסי שקיבל מנוחה, "אנחנו נשארים אותו דבר, עם אותה גישה".

צפו בניצחון של ארגנטינה

תקציר: ארגנטינה - קולומביה 0:1/ספורט1
לאוטרו מרטינס חוגג שער לזכות נבחרת ארגנטינה. רויטרס
לאוטרו מרטינס חוגג שער לזכות נבחרת ארגנטינה/רויטרס

ברזיל - פרגוואי 0:4

הסלסאו כבר הבטיחו מזמן את ההעפלה לקטאר, והלילה עשו צעד נוסף לעבר הבטחת המקום הראשון בסיום הקמפיין, כששמרו על מאזן ביתי מושלם במוקדמות, בעוד פראגוואי איבדה רשמית סיכוי להעפיל. ראפיניה כבש את השער היחיד במחצית הראשונה (28), אבל קוטיניו שוב נראה טוב וכבש את השני בדקה ה-62 בבעיטה נפלאה מ-25 מטר, אנתוני (86) הוסיף בנגיעה אלגנטית מתוך הרחבה, ורודריגו בן ה-21 הפך לכובש הצעיר ביותר של ברזיל במוקדמות, כשנכנס בדקה ה-82 וכבש בדקה ה-88 את שער הבכורה שלו בנבחרת. ריאל מדריד ביקשה לא לשתף את ויניסיוס וקאסמירו כדי שיוכלו לשחק נגד בילבאו מיד עם חזרתם לאירופה. הקשר קיבל מנוחה, ואילו החלוץ שיחק 61 דקות.

קוטיניו חוגג שער לזכות נבחרת ברזיל. רויטרס
קוטיניו חוגג שער לזכות נבחרת ברזיל/רויטרס
רודריגו חוגג שער במדי נבחרת ברזיל. רויטרס
רודריגו חוגג שער במדי נבחרת ברזיל/רויטרס

פרו - אקוודור 1:1

האורחת מחפשת העפלה ראשונה לגביע העולמי מאז 2006, ויכלה להבטיח את הכרטיס לקטאר אילו הייתה מנצחת את פרו לראשונה במסגרת רשמית מאז 2011 - אבל פרו המשיכה את התוצאות הטובות שלה מהתקופה האחרונה, ולמרות פיגור משער של אסטרדה בדקה ה-2, מארחת השוותה משער של פלורס בדקה ה-69.

צפו ברביעייה של אורוגוואי

תקציר: אורוגוואי - ונצואלה 1:4/ספורט1

אורוגוואי - ונצואלה 1:4

אחרי ארבעה הפסדים רצופים שהובילו לסיום דרכו של המאמן האגדי אוסקר טבארס, עידן דייגו אלונסו על הקווים של הסלסטה החל ברגל ימין עם 0:1 על פרגוואי. כעת התכולים שמדורגים במקום החמישי הצליחו לחבר ניצחון שני ברציפות על חשבון נועלת הטבלה, וניצלו מעידה של פרו כדי לחלוף על פניה בדרך למקום הרביעי. בנטנקור פתח עם שער כבר בדקה ה-1, דה ארקטה הוסיף (23) קבאני כבש במספרת מקרוב (45) לפני המחצית, סוארס חתם בפנדל (53).

משחקי המחזור ה-17:

אורוגוואי - פרו
קולומביה - בוליביה
ברזיל - צ'ילה
ארגנטינה - ונצואלה
פרגוואי - אקוודור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully