וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דה פול סבל: "לא נתנו לנו ללכת לשירותים, המזגנים לא עבדו"

עודכן לאחרונה: 28.1.2022 / 10:46

קשר נבחרת ארגנטינה על התנאים בצ'ילה: "נאלצנו לפתוח חלון כדי לישון בחום של 32 מעלות, ואז היו סירנות - אז לא ישנו. חשוב שנקבל את היריבות אצלנו בצורה הכי טובה, צריך לנצח על המגרש"

תקציר ה-1:2 של ארגנטינה על צ'ילה/ספורט1

את הכרטיס למונדיאל בקטאר נבחרת ארגנטינה כבר השיגה לפני יותר מחודשיים, כך שהניצחון 1:2 בצ'ילה הלילה (בין חמישי לשישי) הגיע במשחק לפרוטוקול מבחינתה, אולם מסתבר שהחוויה שעברו שחקניה במדינה המארחת לפני ההתמודדות לא הייתה נעימה במיוחד - וזה היה הסיפור המרכזי לאחר המשחק. קשר האלביסלסטה רודריגו דה פול שיתף במסיבת העיתונאים בקשיים שהיו לו ולחבריו בהכנות למפגש עם הצ'יליאנים, שנערך כזכור במדבר אטקמה, המקום הכי יבש בעולם.

שחקני נבחרת ארגנטינה, רודריגו דה פול, אלחנדרו פאפו גומס. Javier Torres-Pool, GettyImages
על המגרש הם חגגו, לפני המשחק לא ממש. דה פול וגומס/GettyImages, Javier Torres-Pool

"כשהנבחרות האחרות יגיעו למדינה שלנו, חשוב שנקבל אותן בצורה הכי טובה שיש, כראוי לשכנות שהן", ביקש דה פול. "אפשר היה לעשות את הדברים אחרת. החזיקו אותנו שלוש שעות בשדה התעופה, בלי לאפשר לנו ללכת לשירותים, גרמו לנו לפרוק את התיקים אחרי נסיעה של שעתיים וחצי. אני רק מעלה את זה, לא אומר אם זה בסדר או לא".

שחקנה של אתלטיקו מדריד המשיך: "הגענו לבית המלון, בחדרים הטמפרטורה הייתה של 30-32 מעלות והמזגנים לא עבדו, היינו צריכים לפתוח את החלונות כדי שנצליח לישון וכשעשינו את זה - היו סירנות. לא הצלחנו לישון כמו שצריך. התעוררנו, ולא היו לנו מים".

דה פול חזר והדגיש: "אני לא מחליט אם זה בסדר או לא, את זה אשאיר לאנשים, למי שירצה להביע דעה. אני אומר כארגנטינאי וכנציג של נבחרת ארגנטינה, שכל קבוצה שתבוא למדינה שלנו, אנחנו צריכים לתת לה להרגיש הכי בנוח שאפשר ולנצח את המשחק על המגרש".

עוד בוואלה!

די מריה ולאוטרו סיבכו את צ'ילה, סוארס הציל את אורוגוואי, סערת VAR לברזיל

לכתבה המלאה

הקרסול הנפוח של פאפו גומס

מעבר לנושא שפתח דה פול, דבר נוסף שתפס את תשומת הלב של הארגנטינאים בסיום היה מצב הקרסול של אלחנדרו "פאפו" גומס. כוכבה של סביליה אמנם לא נפצע במהלך המשחק ואפילו השלים 90 דקות, אבל מסתבר שבמהלכו ספג תיקול שגרם לקרסול שלו להתנפח במיוחד ותמונה של הרגל שלו הפכה ויראלית אחרי הניצחון על צ'ילה. גומס, שזכה לפתוח בהרכב במקום ג'ובאני לו צ'לסו ולהנהיג את אלופת דרום אמריקה בהיעדרו של ליאונל מסי, שלא זומן לחלון הנוכחי כזכור, היה בין המצטיינים בשורות המנצחת והוביל אותה בקטגוריות היירוטים, החילוצים, הניצחונות בקרבות על הכדור והדריבלים המוצלחים.

בלילה שבין שלישי לרביעי (1:30, ישיר בספורט1) ארגנטינה תארח את קולומביה וגומס צפוי לעמוד לרשותה, אך מי שלא יוכלו ליטול חלק במשחק הם ארבעת השחקנים שראו את הכרטיס הצהוב בצ'ילה והושעו מהמחזור הבא: דה פול, ליאנדרו פארדס, ניקולס אוטאמנדי וניקולס טגליאפיקו. לאור העובדה שמקומה במונדיאל כבר מובטח, כאמור, האלביסלסטה תוכל לנצל את ההזדמנות כדי להעניק הזדמנות למחליפים ולבחון מי מהם ראוי להיכלל בסגל לקטאר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully