וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פעם ראשונה בהיסטוריה שדבר כזה קורה": אליסון וברזיל בהלם מהשופט

שוער הסלסאו הורחק פעמיים וראה את שופטי המסך הופכים את ההחלטות, המשחק נמשך 111 דקות ובדרום אמריקה לא מבינים מה עבר על הקולומביאני וילמר רולדן: "השופט גנב את ההצגה"

תקציר ה-1:1 בין אקוודור לברזיל/ספורט1

נבחרת ברזיל הבטיחה את מקומה במונדיאל בקטאר בסוף השנה עוד לפני שהתארחה הלילה (בין חמישי לשישי) באקוודור, אבל ספק אם הסלסאו ציפתה לדרמה כה גדולה בקיטו. עבור ברזיל היה זה משחק לפרוטוקול וספק אם מישהו שם חשב שהמשחק ייארך במשך 111 דקות, השוער אליסון יורחק פעמיים ובשני המקרים ההחלטה תבוטל .

"השופט הקולומביאני וילמאר רולדן גנב את ההצגה", נכתב ב"גלובו ספורט" וגם במהלך השידור נשמעו השדרים צועקים "איזה באלגן, איזה בלאגן אתה עושה מר רולדן!". 25 הדקות שהתווספו למשחק למעשה הן כתוצאה מארבע עצירות VAR, אחרי שהשופט נקרא למסך ארבע פעמים ובכל המקרים שינה את החלטתו המקורית.

רק כדי להמחיש את התמונה, אליסון, שוער נבחרת ברזיל, הורחק בדקה ה-26 ובסיוע שופטי המסך בוטל הכרטיס, הורחק שוב בדקה ה-91 וגם נפסק פנדל נגד ברזיל, אלא ששוב התערבו שופטי המסך והאירוע בוטל כעבור שש דקות, ובין לבין גם פנדל נפסק לטובת אקוודור, אלא שגם הוא בוטל. בנוסף לכל זה, שוער אקוודור הורחק כבר אחרי 15 דקות וגם ברזיל נותרה בעשרה שחקנים אחרי שאמרסון רויאל סיים את המשחק כבר בדקה ה-20.

שופט הכדורגל הקולומביאני וילמר רולדן מרחיק את אליסון שוער נבחרת ברזיל. Rodrigo BUENDI, GettyImages
"לראשונה בהיסטוריית הכדורגל". רולדן מרחיק את אליסון, ולא בפעם הראשונה במשחק/GettyImages, Rodrigo BUENDI

אליסון נשאל אחרי המשחק אם בעברו כבר הורחק פעמיים באותו המשחק ובכל זאת מצא את עצמו משלים 90 דקות (או 111 כמו במקרה הנוכחי), ואמר: "אני חושב שזו הפעם הראשונה שדבר כזה קרה בהיסטוריית הכדורגל. אני חושב שפעלתי כמו שצריך בשני הארועים וגם החברים שלי עזרו לי המון והיו מאוד חדים בתלונותיהם לשופט על ההרחקות. זה מראה עד כמה חשוב ה-VAR - בלעדיו הייתי מורחק שלא בצדק".

רק בשבוע שעבר נודע שרולדן הקולומביאני לא יהיה חלק מסגל השופטים במונדיאל בשנה הבאה בקטאר וזאת אחרי ששפט גם בברזיל ב-2014 וגם ברוסיה ב-2018. הוא נחשב לשופט הקולומביאני הבכיר ביותר, אלא שלפי הדיווחים במדינה אינו נמנה על הסגל הדרום אמריקאי לגביע העולם בחורף.

צ'יצ'ה, מאמן הסלסאו, הוסיף לדברי השוער: "הוא שופט טוב, אבל היום היה לו יום רע. לא ייתכן שהשופט יסתייע כל המשחק בשופטים אחרים, אבל זה לא אנושי להיות במצבו - כל טעות שלו עלולה להתפרש כסיוע לקולומביה והייתה אווירה לחוצה במגרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully