וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 28.1: ברצלונה רוצה את אובמיאנג, לואיס דיאס בליברפול

המייטי רדס השיגו את טוטנהאם במירוץ אחר כוכב פורטו, חלוץ ארסנל עשוי להצטרף בהשאלה לקטלאנים, לאחר שמוראטה ירד מהפרק

תקציר: קריסטל פאלאס - ליברפול 3:1/ספורט1

החתמות

* יובנטוס הודיעה באופן רשמי על החתמתו של דושאן ולאחוביץ', שנרכש מפיורנטינה תמורת 75 מיליון יורו. לידיעה המלאה.

שחקן פורטו לואיס דיאס. רויטרס
בדרך לאנפילד. לואיס דיאס/רויטרס

שמועות

* בספרד מדווחים כי אפשרות המעבר של אלברו מוראטה לברצלונה ירדה מהפרק, אך הקטלאנים עובדים במרץ על תחליף. במארקה טוענים כי חלוצה הסורר של ארסנל פייר אמריק-אובמיאנג עשוי להצטרף בהשאלה עד תום העונה לקבוצה של צ'אבי.

* בטוטנהאם לחוצים מאוד לאחר שהפסידו לליברפול במירוץ אחר לואיס דיאס, ואחר שבמהלך השבוע גילתה כי אדאמה טראורה בחר לעבור לברצלונה, באנגליה מדווחים כי בקבוצה של אנטוניו קונטה נואשים להחתים שחקן. בדיילי מייל טוענים כי התרנגולים עושים מאמצים כבירים כדי להחתים את שחקנה של יובנטוס דיאן קולוסבסקי. גם פרנק קסייה ממילאן עלה על הכוונת במועדון הלונדוני - אך הוא מעוניין להישאר באיטליה.

* ליברפול השיגה את טוטנהאם במירוץ אחר כוכב פורטו לואיס דיאס, בו הביעו עניין עוד בקיץ. על פי דייויד לינץ' מהמירור, העסקה בין המייטי רדס למועדון הפורטוגלי סגורה. הקבוצה של קלופ תשלם 37.5 מיליון ליש"ט בעסקה שעשויה להגיע עד 50 מיליון. עוד דווח, כי הדבר היחיד שמעכב את העסקה היא השלמת הבדיקות הרפואיות, היות והשחקן נמצא עם נבחרת קולומביה במוקדמות המונדיאל בדרום אמריקה.

* יממה אחרי שהודיעה על החתמת רובין גוזנס, אינטר פועלת לצרף גם את פליפה קאייסדו. שחקן גנואה ונבחרת אקוודור עשוי בכך להתאחד עם מאמנו עד העונה שעברה בלאציו, סימונה אינזאגי.

* ברנלי נואשת למצוא מחליף לכריס ווד שחתם בניוקאסל ועושה ככל שביכולתה כדי להנחית את ואוט וחהורסט, החלוץ ההולנדי של וולפסבורג.

* טאנגי אנדומבלה מתקרב לפריז סן ז'רמן. מאוריסיו פוצ'טינו רוצה לצרף את הקשר מטוטנהאם, ועל פי העיתונאי פבריציו רומאנו הוא עשוי לעזוב בהשאלה מבלי ששחקן יעשה את הדרך ההפוכה מעיר האורות לתרנגולים.

* ארסנל על סף החתמת השוער האמריקאי מאט טרנר מניו אינגלנד. הוא צפוי לעלות כ-10 מיליון דולר.

* אדאמה טראורה צפוי להגיע היום לבדיקות רפואיות לקראת מעברו מוולבס לברצלונה בהשאלה עם אופציית רכישה בתום העונה בגובה 30 מיליון יורו. כזכור, הקשר גדל בברצלונה ועזב אותה לאנגליה ב-2015.

* באיטליה דווח שאלברו מוראטה לוחץ על אתלטיקו מדריד, ממנה הוא מושאל ליובנטוס, לאפשר לו לעבור לברצלונה, אך עד מהרה הקטלאנים הודיעו כי הם ירדו מהעסקה.

עוד בוואלה! ספורט

סינדרלה מתחת לרדאר: אוניון סן ז'ילואז משחזרת את ההיסטוריה

לכתבה המלאה
פליפה קאייסדו, קשר גנואה. Valerio Pennicino, GettyImages
איחוד עם סימאונה? קאייסדו/GettyImages, Valerio Pennicino

* החלוץ הברזילאי ארתור קבראל נחת באיטליה, הגיע לפירנצה ואמור ביממה הקרובה להשלים רשמית את מעברו מבאזל לפיורנטינה תמורת 14.5 מיליון יורו וישמש כמחליפו של דושאן ולאחוביץ' שיימכר ליובנטוס תמורת 70 מיליון יורו.

* ליון נערכת למכירתו של ברונו גימראייש לניוקאסל תמורת 40 מיליון יורו ועל כן החלה במו"מ עם ברסט על צירופו של רומיין פאיבר.

* מועמד חדש לטוטנהאם: התרנגולים בעקבות שחקן ההתקפה של ורונה, אנטונין ברק שעשוי לעלות ע-20 מיליון יורו.

* טורינו קרובה להשלמת עסקה במסגרתה היא תצרף את קשר נבחרת איטליה עד גיל 21, סמואלה ריצ'י ששייך לאמפולי ויירכש תמורת 11 מיליון יורו.

* אנדי קארול בן ה-33, בעברו חלוץ אנגלי בכיר ובשנים האחרונות שחקן שמתקשה גם בצ'מפיונשיפ, על סף מעבר מרדינג לווסט ברומיץ' אלביון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully