וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דושאן ולאחוביץ' הוצג באופן רשמי במדי יובנטוס

הגברת הזקנה הודיעה רשמית על החתמתו של הסרבי, שנלהבת מהגעתו. בופון משוכנע ש"הוא ודיבאלה יחזירו את הקבוצה לטופ"

פלייר: מילאן - יובנטוס 0:0/ספורט1

יובנטוס הניחה היום (שישי) את אבן היסוד בבנייה מחדש של המועדון, במטרה לחזור לטופ. דושאן ולאחוביץ', מלך שערי הסרייה A ואחד השחקנים הלוהטים בכדורגל העולמי העונה, הגיע לבדיקות רפואיות בטורינו וחתם על חוזה ארוך טווח, שישלים את העסקה החשובה של הגברת הזקנה בשנים האחרונות. בקבוצה של מסימיליאנו אלגרי הודיעו באופן רשמי על הצטרפותו של ולאחוביץ' באתר הקבוצה ופרסמו סרטון שלו עם מדי הקבוצה.

יובה תשלם לפיורנטינה 70 מיליון יורו פלוס 5 מיליון יורו בבונוסים, ותעניק לחלוץ הסרבי בן ה-22 משכורת שנתית של 7 מיליון יורו. ולאחוביץ' ילבש את החולצה מספר 28 ויקווה להמשיך ביובנטוס מהמקום בו נעצר בפיורנטינה, עם 17 שערי ליגה ב-21 הופעות. ולאחוביץ' חוזר על ידי קבוצות בכירות נוספות, ארסנל הייתה הרצינית ביותר אבל גם מועדוני פאר אחרים הביעו התעניינות, ובאיטליה משוכנעים שההחתמה שלו ביובנטוס היא הצהרת כוונות של מצד המועדון.

"זה מהלך עצום ומפתיע", ניתח ג'יג'י בופון ל"גאזטה דלו ספורט", בריאיון לרגל יום הולדתו ה-44. "ולאחוביץ' הוא השחקן הצעיר הטוב בעולם לצד קיליאן אמבפה וארלינג הולאנד. יש בו משונה שונה. הוא האבולוציה של חלוצי התשע - דינמי, חזק, פיזי - יש לו הכל".

בופון משוכנע שהצעד הבא מבחינת יובה חייב להיות הארכת חוזה לפאולו דיבאלה. "שניהם יחד יחזירו את יובה לימים הגדולים. במקום יובנטוס, הייתי מתרגש מאוד מהאפשרות שהם ישתפו פעולה. אבל פאולו יישאר רק אם הוא ירגיש מוערך".

גם שחקן העבר האגדי מרקו טארדלי מתלהב מההחתמה של ולאחוביץ' ומציין ש"הוא ייתן ליובה את מה שחסר לה - שערים, ובכמויות". מצד שני, הוא מסביר שהצירוף של ולאחוביץ' לא מספיק כשלעצמו. "יובה צריכה להמשיך את המהפכה ולהביא גם קשרים ברמה עולמית, אחרת לא יהיה מי שיזין את ולאחוביץ' ודיבאלה, וזה ימנע מהקבוצה למקסם את הפוטנציאל שלה. עם עוד קשרים ברמה גבוהה, יובה תחזור להיות מה שהייתה לפני כן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully