וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנזמה בספק גדול לפריז סן ז'רמן, צרות גם אצל הצרפתים

שישה ימים למפגש, חלוץ ריאל מדריד עדיין מרגיש כאבים ולא מתאמן עם חבריו. שיפור במצבו של מנדי, פארדס עלול להצטרף לרשימת הפצועים מנגד

תקציר: אתלטיק בילבאו - ריאל מדריד 1:0/ספורט1

השבוע הבא ליגת האלופות תחודש עם שלב הנוקאאוט, וכבר בשלישי, הערב הראשון של המשחקים, יתקיים המפגש לו כל אירופה מחכה בכליון עיניים כאשר פריז סן ז'רמן תארח את ריאל מדריד. עם זאת, לאחר שנודע כי ניימאר צפוי להחמיץ את ההתמודדות, כעת מתעוררת דאגה גם בצד הלבן בנוגע לכשירותו של כוכב הקבוצה, קארים בנזמה.

קארים בנזמה שחקן ריאל מדריד. Soccrates Images, GettyImages
יעמוד לרשותו של אנצ'לוטי? בנזמה/GettyImages, Soccrates Images

17 יום חלפו מאז הפציעה שספג החלוץ במשחק הליגה נגד אלצ'ה, ולמרות שתחילה דובר כי הפגיעה בירך היא מינורית, ל"מארקה" הספרדי נודע כי לצרפתי יש קרע קטן שמעמיד אותו בספק גדול להתמודדות בפריז. בנזמה רץ על המגרש במחנה האימונים במדריד, מתאמן עם כדור, אך עדיין מרגיש כאבים, לא משתתף באימונים הקבוצתיים ורחוק מ-100% כשירות שישה ימים בלבד לקרב הענקיות.

התכנון המקורי היה שבנזמה ישוב לאימונים בחמישי או שישי ויקבל דקות מועטות בשבת נגד ויאריאל, אך על פי ההערכה הסיכויים שישחק מול הצוללת הצהובה הם אפסיים. אגב, בצרפת טוענים כי קרלו אנצ'לוטי מוכן להסתכן ולתת לבנזמה לשחק בפריז, גם אם זה לא יהיה ל-90 דקות.

עוד בוואלה!

אמבפה: "לא קיבלתי החלטה, אנחנו משחקים נגד ריאל מדריד וזה משנה המון"

לכתבה המלאה
שחקן ריאל מדריד פרלאן מנדי. רויטרס
חזר להתאמן עם חבריו. מנדי/רויטרס

מוליכת הליגה הספרדית קיבלה חדשות מעט טובות יותר מכיוונו של פרלאן מנדי, שמחזיק בסיכויים הרבה יותר טובים מבנזמה לשחק נגד הצרפתים. המגן השמאלי, שבדומה לחלוץ גם כן לא שיחק מאז המפגש מול אלצ'ה, חזר להתאמן עם הקבוצה.

מנגד, גם לפריזאים יש צרות בגזרת הפצועים. ניימאר וסרחיו ראמוס צפויים להיעדר, כאשר באימון האחרון לא לקחו חלק גם צמד הארגנטינאים אנחל די מריה ולאנדרו פארדס. על פי דיווחים בצרפת, האחרון עלול להחמיץ את המשחק נגד הספרדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully