וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמבפה: "לא קיבלתי החלטה, אנחנו משחקים נגד ריאל מדריד וזה משנה המון"

חלוץ פריז סן ז'רמן הכחיש את הדיווח לפיו סגר לעונה הבאה בקבוצה שאותה יפגוש בשבוע הבא בשמינית גמר ליגת האלופות: "לא אנהל מו"מ עם יריבה שלי"

תקציר: בורוסיה דורטמונד - באייר לברקוזן 5:2/ספורט1

פריז סן ז'רמן נמצאת בדרכה הבטוחה להחזרת האליפות בצרפת, ואמש (ראשון) סיפקה לכך הוכחה נוספת, אם כלל היה ספק למישהו: החבורה של מאוריסיו פוצ'טינו השיגה את הניצחון הגבוה שלה אי פעם במגרשה של האלופה, כשהביסה 1:5 את ליל. לשמחת הפריזאים, גם ליאונל מסי הבקיע את שערו השני העונה בצ'יפ יפהפה והיה זה שערו הראשון ב-2022, משמע שהוא הבקיע לאורך הקריירה 759 שערים בכל אחת מ-18 השנים האחרונות.

קיליאן אמבפה שחקן פריז סן ז'רמן חוגג שער. רויטרס
נגלה היכן ישחק בעונה הבאה בתום המפגשים נגד ריאל? אמבפה/רויטרס

ולמרות כל זאת, בסיום המשחק כולם דיברו על קיליאן אמבפה. לאחר ה-1:5 התייצב מול המיקרופונים החלוץ שהבקיע את השער החמישי של קבוצתו והאחרון במשחק, וכשנשאל בנוגע למעברו האפשרי לריאל מדריד בקיץ - לראשונה מאז הפרסום בעיתון "בילד" על כך שסיכם את תנאיו בבירת ספרד וישתכר כ-50 מיליון יורו לעונה - השיב: "עדיין לא קיבלתי החלטה על עתידי. העובדה שאנחנו נשחק נגד ריאל מדריד בליגת האלופות משנה המון ואני לא יכול לנהל מו"מ עם קבוצה שהיא יריבה שלי כרגע, גם אני רשאי לשוחח איתה. אני מתמקד בלנצח את ריאל ואחר כך נראה. זה נכון שאני חופשי לדבר עם כל קבוצה כרגע, אבל לא אדבר עם יריבה ישירה של הקבוצה שלי ולא אעשה שום דבר בסגנון".

כידוע, המשחק הראשון בשמינית גמר ליגת האלופות בין פ.ס.ז' לריאל מדריד ייערך ביום שלישי הבא בעיר האורות והפריזאים יקוו שאנחל די מריה יהיה כשיר למפגש, אחרי שנפצע אתמול נגד ליל והוחלף בתוספת הזמן של המחצית הראשונה על ידי יוליאן דרקסלר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully