וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווסטברוק ולילארד מתנדנדים, אינגלס שוחרר מיוטה בטרייד, "הארדן זועק: תעבירו אותי"

יממה לסיום חלון הטריידים: הנטס והסיקסרס השהו את השיחות עם קבוצות אחרות לקראת עסקה אפשרית עבור סימונס. וושינגטון בעקבות קולינס מאטלנטה, לילארד בבעיה בפורטלנד, אליה הגיע אינגלס הפצוע בטרייד משולש

וושינגטון מתאמנת עם המאמן ווס אנסלד ג'וניור שיצא מפרוטוקול הקורונה/האתר הרשמי של הוויזארדס

כשנותרה עוד יממה אחת לחלון הטריידים ב-NBA, השמועות והעסקאות מתחילות להיערם, ולאחר ששחקנים בכירים כמו דומנטאס סאבוניס וסי ג'יי מקולום מצאו את עצמם בקבוצות חדשות, גם הערב (רביעי) הקבוצות מנסות לרקום עסקאות. כאן מרוכזים הדיווחים הבולטים מרחבי הליגה.

* 00:30: ב"בליצ'ר ריפורט" נכתב ש"רוב הסיכויים שהלייקרס לא יעשו טרייד על ראסל ווסטברוק, אלא אם כן לברון ג'יימס יחליט שחברו לסוכנות 'קלאץ' ספורטס', ג'ון וול, יתאים טוב יותר לקבוצה, ואז אם לברון יסכים להפעיל לחץ כבד על ווסטברוק לעבור ליוסטון - אולי הלייקרס ישקלו אפשרות לעסקה".

* 00:10: למרות ההצהרות, בפורטלנד טוענים: גם הבלייזרס (שרוצים לבנות קבוצה חדשה) וגם דמיאן לילארד מעוניינים להיפרד, אבל אף אחד מהצדדים לא רוצה "לצאת האיש הרע", לאור החיבור בין השחקן למועדון. הבלייזרס יכולים להאריך בקיץ את חוזהו של לילארד בשנתיים תמורת 107 מיליון דולר, והשחקן, שכבר בקיץ הקודם רצה לעזוב, עלול להחליט שהוא מוותר על כסף ומחפש אתגר חדש אחרי המהלכים האחרונים שהמחישו ויתור מצד ההנהלה לשנים הקרובות.

ראסל ווסטברוק, לוס אנג'לס לייקרס. Thearon W. Henderson, GettyImages
ראסל ווסטברוק, לוס אנג'לס לייקרס/GettyImages, Thearon W. Henderson

* 22:28: לטענתו של הכתב מארק שטיין, סקרמנטו העבירה מסר למחזרות לפיו היא לא מתכננת להעביר את האריסון בארנס בטרייד, מתוך אמונה שהפורוורד יכול לסייע לה להשיג את המקום בפלייאין.

* 22:00: וושינגטון עדיין בוחנת אפשרות לצרף את ג'רמי גרנט, הגארד המבוקש של דטרויט, אבל על פי אדריאן ווז'נרובסקי, "סביר להניח שהפיסטונס יעשו עליו מהלך רק בקיץ, אם בכלל". לדברי קווינטון מאיו, "וושינגטון מסתובבת בייאוש בליגה ומחפשת, אבל הפיסטונס חיים בשלום עם גרנט ולא בוער להם, ויש להם את כל היתרון במשא ומתן עם הוויזארדס הלחוצים. לא הייתי בונה על זה".

* 21:45: מיאמי מפנה מקום בסגל עם העברתו של קיי זי אוקפלה לאוקלהומה סיטי בתמורה לבחירת סיבוב שני עתידית.

* 21:30: רק בשבוע שעבר, לאחר שגמר את העונה עם קרע ברצועה הצולבת, ג'ו אינגלס התייחס לאפשרות שיעבור בטרייד לאור העובדה שהוא נמצא בשנה האחרונה לחוזה שלו: "אם בזכות החוזה שלי יוטה תצליח להנחית מישהו שיעזור לה להתקדם בהמשך העונה, אני מבין את זה. אני לא אשב כאן מריר ומתוסכל. אני כאן שמונה שנים, אבל מודע שיש כאן צד עסקי". אדריאן ווז'נרובסקי מ-ESPN טוען - אל תשללו חזרה של האוסטרלי לג'אז בקיץ כשחקן חופשי.

* 21:10: טרייד משולש בין יוטה, פורטלנד וסן אנטוניו. הג'אז מקבלים את ניקיל אלכסנדר ווקר (שהגיע לפורטלנד מניו אורלינס רק אתמול במסגרת הטרייד על סי ג'יי מקולום) ואת חואנצ'ו הרננגומס, הספרס מקבלים את תומאש סטורנסקי (גם כן הועבר מהפליקנס בטרייד על מקולום) ובחירת סיבוב שני, פורטלנד מקבלת את החוזה הנגמר של ג'ו אינגלס הפצוע, אלייז'ה יוז ובחירת סיבוב שני.

ג'ו אינגלס, שחקן יוטה ג'אז. Alex Goodlett, GettyImages
עוזב את יוטה. אינגלס/GettyImages, Alex Goodlett

* 19:15: בריאן ווינדהורסט הוסיף בעניינו של הארדן: "אני לא יכול לתאר בפניכם עד כמה הארדן רוצה את הטרייד הזה. הוא זועק בכל דרך אפשרית - 'אני לא רוצה להיות כאן, תוציאו אותי מפה'".

* 18:40: בתקופה האחרונה החלו דיווחים בנוגע לאי שביעות רצון של ג'יימס הארדן מהסיטואציה בברוקלין, ולאור העובדה שפילדלפיה מעוניינת בו, עלתה האפשרות שהכוכב המזוקן יגיע בתמורה לבן סימונס המושבת. קית' סמית מדוח כי קבוצות יריבות חושבות שייתכן כי הנטס והסיקסרס מתקרבות לעסקה. מקבוצה אחת נאמר לסמית' כי "הקבוצות הללו די השהו את השיחות שלהן עם קבוצות אחרות. אם העסקה הזו אכן תקרה, זה יפרוץ את הסכר ברחבי הליגה לעוד התרחשויות רבות". בינתיים, ב-NBC דווח כי הקבוצות מתקדמות לעבר עסקה ביניהן.

* 18:37: אחת הקבוצות שבליגה עוקבים אחריהן בעניין גדול היא כמובן לו אנג'לס לייקרס, כשהלילה אחרי ההפסד למילווקי המתח עם ראסל ווסטברוק הגיע לשיא חדש, אחרי שהקבוצה שוב נחלה מפלה והמאמן פרנק ווגל החליט שלא לשתף את ווסטברוק ברגעי ההכרעה. ווסטברוק כעס וביקר בפומבי, ובארה"ב כבר דיווחו: "שחקני הלייקרס כבר איבדו אמונה וסבורים שחייב לבור שינוי".

* 18:35: אחרי שוושינגטון הפסידה לסקרמנטו במאבק על דומנטאס סאבוניס, היא מסמנת תכנית גיבוי. על פי קווינטון מאיו, הכתב שמסקר את הקבוצה מהבירה, הג'נרל מנג'ר של הוויזארס, טומי שפרד, ניהל מספר שיחות עם אטלנטה בנוגע לפורוורד ג'ון קולינס, שהביע לאחרונה תסכול מתפקידו בהתקפה של סגנית אלופת המזרח. קולינס חתם הקיץ האחרון על חוזה לחמש עונות בסך 125 מיליון דולר.

* 18:00: בארה"ב מעריכים: "מקומו של דני אבדיה בוושינגטון אמור להיות בטוח". לאחר שהוויזארדס פספסו את סאבוניס וביל סיים את העונה, באמריקה מאמינים שדווקא הוותיקים צריכים להיות על המדף לקראת הטרייד דדליין, בעוד הישראלי, האצ'ימורה וקיספרט צפויים להישאר. לידיעה המלאה

דמיאן לילארד, פורטלנד טריילבלייזרס. Tim Nwachukwu, GettyImages
נשאר נאמן לבלייזרס. לילארד/GettyImages, Tim Nwachukwu

* 17:30: סי ג'יי מקולום עזב לראשונה את פורטלנד כשעבר לניו אורלינס, חברו בשנים האחרונות לקו האחרוי, דמיאן לילארד, נפרד והצהיר כי הוא עדיין נאמן לבלייזרס: "זה משהו שדיברנו עליו במשך שנים, שיש את האפשרות הזו. הוא חבר אמיתי עבורי, לא רק חבר לקבוצה. ידענו שזה משהו שיקרה, אבל זה לא הופך את זה ליותר קל. קמתי עצוב הבוקר. מקולום לא רצה לעבור בטרייד, אבל הוא חכם ויודע איך העסק הזה עובד. מבחינתי, הלב שלי בפורטלנד, הג'נרל מנג'ר אמר לי שהתכנית היא לבנות קבוצה מנצחת, לא לבנות מחדש. בגלל שהיו בינינו יחסים לפני שהוא קיבל את התפקיד, אני מאמין לו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully