וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארה"ב מעריכים: "מקומו של אבדיה בוושינגטון אמור להיות בטוח"

לאחר שפספסו את סאבוניס וביל סיים את העונה, באמריקה מאמינים שדווקא הוותיקים צריכים להיות על המדף לקראת הטרייד דדליין, בעוד הישראלי, האצ'ימורה וקיספרט צפויים להישאר

דני אבדיה באימון אחד על אחד מול קייל קוזמה/חשבון הטוויטר של הוויזארדס

שעות ספורות אחרי שסקרמנטו צירפה בטרייד את דומנטאס סאבוניס, מי שהיווה מטרה מרכזית של וושינגטון לקראת הדדליין שיחול מחר (חמישי), הוויזארדס הודיעו כי בראדלי ביל יעבור ניתוח בפרק כף היד ובשל כך סיים את העונה, מה שאילץ את הקבוצה מבירת ארצות הברית לחשב מסלול מחדש בכל הנוגע למהלכים בזמן שנותר עד הדדליין. חלק משינוי המסלול, לפי ניתוח שפורסם היום ב"ספורטס דיילי", כולל בתוכו את הורדת דני אבדיה מהמדף.

בניתוח נכתב כי במקום לחתור למציאת קבוצה שתסכים להעביר לוושינגטון שחקן בכיר תמורת חבילת כישרונות צעירים (ביניהם אבדיה), לוויזארדס כדאי להציע שחקנים ותיקים בעלי שכר גבוה כמו מונטרז הארל, קנטאביוס קולדוול-פופ ותומאס בריאנט, על מנת לקבל תמורתם שחקנים שאפשר יהיה לבנות עליהם את עתיד הקבוצה. "מקומם של רוי האצ'ימורה, דני אבדיה וקורי קיספרט אמור להיות בטוח", ציינו בכתבה.

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. G Fiume, GettyImages
וושינגטון מחשבת מסלול מחדש. דני אבדיה/GettyImages, G Fiume

לוושינגטון בהחלט כדאי לחשוב על העתיד, לנוכח העובדה שללא ביל היא צפוי להישאר מחוץ לפלייאוף ולבחור בלוטרי בדראפט הקרוב. המטרה העיקרית של הכוכב הבכיר של הוויזארדס היא לנצח, דבר שקבוצתו הנוכחית לא מסוגלת לעשות כבר מספר שנים, ולכן ביל ככל הנראה ישתמש באופציה להשתחרר מחוזהו בקיץ הקרוב על מנת לחתום בקבוצה תחרותית יותר כשחקן חופשי.

כסף הוא הדרך היחידה של וושינגטון לפתות את הסקורר להישאר, שכן אצלה הוא יוכל להבטיח לעצמו 246 מיליון דולר בחוזה לחמש שנים, שיסתיים כשביל יהיה בן 33, בעוד כל קבוצה אחרת תוכל להעניק לו לכל היותר 182 מיליון דולר לארבע שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully