וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לפיצוץ? ווסטברוק שוב יובש ותקף: "הגעתי לכאן כדי לשחק"

עודכן לאחרונה: 9.2.2022 / 9:45

הגארד של הלייקרס שוב סופסל ברבע האחרון, ספג קריאות בוז מהקהל שלו בתבוסה מול מילווקי וביקר את מאמנו: "הרווחתי את הזכות לשחק ברגעי ההכרעה, באתי לכאן כדי לעזור להם ולא קיבלתי הזדמנות". ווגל: "הרוח הקבוצתית שלנו מאוד מאכזבת"

דני אבדיה באימון אחד על אחד מול קייל קוזמה/חשבון הטוויטר של הוויזארדס

אם מישהו חשב שהלייקרס, עם לברון ג'יימס ואנתוני דייויס בחמישייה, היא מועמדת לגיטימית לזכות באליפות נוספת אז הבוקר הוא כנראה חשב על זה מחדש. לברון וחבריו קיבלו שיעור מאלף מיאניס אנטטוקומפו, שהוביל את מילווקי האלופה ל-116:131 מחשמל בסטייפלס סנטר עם 44 נקודות, 14 ריבאונדים ו-8 אסיסטים במשחק כמעט מושלם שלו ונטול החטאות (17 מ-20 מהשדה, 2 מ-2 מהשלוש). יאניס לא רשם אפילו איבוד אחד ב-35 דקות וחגג בצבע מול דייויס שנחשב לשחקן הגנה מצוין.

"כשאתה קולע את הזריקות שלך, המשחק הרבה יותר קל", אמר יאניס לאחר המשחק, "אני תמיד מנסה לערב את החברים שלי במשחק ולהכניס אותם לקצב, אבל כשאתה מתחיל לקלוע זריקות, אתה מרגיש יותר טוב עם עצמך, היום זה היה אחד מאותם משחקים".

יאניס אנטטוקומפו מילווקי חוסם את לברון ג'יימס. רויטרס
בלתי ניתן לעצירה. יאניס חוסם את לברון/רויטרס

מעבר לעובדה שהלייקרס רשמו משחק הגנתי מזעזע ואפשרו למילווקי לקלוע באחוזים גבוהים, בתקשורת שמסקרת את הקבוצה עסקו בסוגיית ראסל ווסטברוק. הכוכב הגדול שהגיע מוושינגטון בקיץ, שוב נותר על הספסל במרבית הרבע האחרון ושיחק רק 26 דקות לעומת 37 ו-35 דקות שקיבלו דייויס ולברון. ווסטברוק גם ספג קריאות בוז מהקהל שלו, אחרי אחד מארבעת האיבודים שהיו לו במשחק.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
ראסל ווסטברוק שחקן לוס אנג'לס לייקרס מול יאניס אנטטקומבו שחקן מילווקי באקס. Ronald Martinez, GettyImages
שוב יובש והפעם תקף. ראסל ווסטברוק/GettyImages, Ronald Martinez

ווסטברוק עקץ את מאמנו פרנק ווגל לאחר המשחק ואמר: "הלוואי שהייתי יכול לעזור להם, לצערי לא הייתי במשחק כדי לעזור להם. וזו הסיבה שבאתי לכאן, כדי לעזור להם לנצח. אבל זו לא החלטה שלי". ווסטברוק שוב התקשה לקלוע ודייק רק בשלוש זריקות מתוך 10 שלקח מהשדה.

פרנק ווגל טען לאחר המשחק שווסטברוק שיחק טוב יותר מאשר נגד הניקס, אבל הוא ייבש אותו ברבע הרביעי ונתן את הדקות שלו למאליק מונק ואוסטין ריבס. המאמן טען שהוא זרם עם המשחק כאשר קבוצתו, שפיגרה כבר ב-30 הפרש, צימקה את הפיגור ל-10 בלבד בלי ווסטברוק.

אלא שהגארד לא ממש התרשם מהקביעה הזו ואמר: "הרווחתי את הזכות שלי להיות בחמישייה ברגע ההכרעה, אבל שוב זו לא החלטה שלי". על שריקות הבוז של הקהל הוא אמר: "זה סימן שמכבדים אותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully