וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני החתולים נלקחו מקורט זומה, שנקנס בכ-250 אלף ליש"ט

ווסטהאם קנסה את הבלם שתועד מתעלל באחד החתולים שלו, ארגון לרווחת בעלי חיים הוציא את חיות המחמד מביתו של הצרפתי. לוחם ה-UFC החליט להתעמת עמו: "תנסה לבעוט בי"

תקציר: ווסטהאם - נוריץ' 0:1/ספורט1

סרטון מזעזע רץ אתמול (שלישי) ברשתות החברתיות ובו תיעד את עצמו הבלם קורט זומה, שחקן ווסטהאם ונבחרת צרפת, מתעלל בחתול הביתי שלו. זומה הכה את חיית המחמד במחזה אכזר שבו צפו גם בני משפחתו שדווקא נראו משועשעים, אולם ברחבי העולם לא נותרו אדישים לסרטון הקשה.

היום פורסם בבריטניה כי שני החתולים של זומה נלקחו ממנו על ידי ה-RSPCA, הארגון הכי גדול בממלכה שפועל למען רווחתם של בעלי חיים. "שני החתולים עברו לטיפולינו עכשיו. הם נקלחו לבדיקה אצל וטרינר ויישארו אצלנו כל עוד חקירת המקרה נמשכת. אנו מודים לכל מי שהביע דאגה כלפי החתולים, התחלנו לטפל בסוגיה הזו לפני שהסרטון הפך ויראלי ואנו מובילים את החקירה, לכן לא נוכל להתייחס למקרה מעבר לכך כרגע", נמסר מטעם הארגון.

בנוסף, על פי עיתונאי ה"טיימס" מרטין ציגלר, ווסטהאם אישרה כי זומה נקנס ב"סכום הגבוה ביותר שאפשר", כשעל פי ההערכה מדובר ב-250 אלף ליש"ט - שווה לסכום שהבלם מרוויח בשבועיים. הכסף ייתרם לצדקה לבעלי חיים. כמו כן, אדידס החליטה לבטל את ההסכם שלה עם הבלם, שלא ייצג יותר את החברה.

בלם ווסטהאם קורט זומה. Marc Atkins, GettyImages
גם לוחם ה-UFC קם נגדו. קורט זומה/GettyImages, Marc Atkins

זומה פתח בהרכב ווסטהאם שניצחה אתמול 0:1 את ווטפורד והוא ספג שריקות בוז משני הקהלים, מאמנו דייויד מויס טען אחרי המשחק שהוא פתח איתו כי תפקידו "לבחור את השחקנים הטובים ביותר" ובעצומות שונות בממלכה נאספו כבר מאות אלפי חתימות בדרישה להשעות את הבלם, אבל מי שהחליט לקחת את העניינים צעד קדימה היה לוחם ה-UFC יאן בלחוביץ', האלוף מ-2020 ועד 2021.

בלחוביץ' ניצל את הרשת החברתית כדי לפנות לזומה וכך הוא כתב לבלם בן ה-27. שתויג בפוסט: "אם אתה כל כך קשוח, בן ז**נה, תנסה לבעוט בי. איזה חתיכת ח*א. אין סובלנות כלפי מי שמתעלל בבעלי חיים".

  • עוד באותו נושא:
  • קורט זומה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully