וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגווייר שוב תחת אש: "הקפטן הכי גרוע בתולדות מנצ'סטר יונייטד"

אכזבה בשדים האדומים לאחר ה-1:1 מול ברנלי והירידה למקום החמישי, הבלם ספג ביקורת. רונאלדו בבצורת הכי ארוכה מזה 12 שנה

תקציר: ברנלי - מנצ'סטר יונייטד 1:1/ספורט1

אכזבה גדולה במנצ'סטר יונייטד לאחר ה-1:1 אתמול (שלישי) מול נועלת הטבלה ברנלי. פול פוגבה העניק את היתרון לחבורה של רלף רנגניק בחלוף 18 דקות, אך ג'יי רודריגז השווה עבור המארחת (48), שאף יכולה הייתה לצאת עם יותר מנקודה. לאחר ההדחה המפתיעה מהגביע האנגלי מול מידלסבורו מליגת המשנה, קיוו השדים האדומים לפחות לחזור למסלול הניצחונות לאחר ההפסד במחזור הקודם מול ווסטהאם, אך איבדו נקודות גם מול האחרונה וראו את הפטישים חולפים על פניהם בטבלה ומורידים אותם למקום החמישי.

מי שספג המון אש - שוב - הוא הקפטן הארי מגווייר. הבלם לא הצליח לעצור את כובש השער לברנלי, שסחרר אותו לפני שגלגל פנימה. מעבר לכך, מגווייר היה בנבדל במהלך השער שכבש רפאל וראן בדקה ה-13, וגרם לפסילתו. אוהדי מנצ'סטר יונייטד - שהביעו לא אחת את מורת רוחם בעבר מיכולתו של מגווייר, הגיבו בהמוניהם ברחבי הרשת החברתית ובעמודי הקבוצה. "תמכרו אותו, הוא לא מתאים לרמה", "ה-80 מיליון ליש"ט ששולמו עליו הם שערורייה, צריך לחקור את זה", "מגווייר הוא הקפטן הכי גרוע בתולדות מנצ'סטר יונייטד".

מאמן מנצ'סטר יונייטד רלף רנגניק התייחס לשני השערים שנפסלו לקבוצתו: "הבקענו שלושה שערים. צפיתי בשער השני שנפסל לנו בחדר ההלבשה. הקוון סימן לעבירה עשר שניות אחרי המקרה. זו הייתה החלטה מאוד רכה". על המשחק עצמו: "לדעתי שיחקנו מצוין במחצית הראשונה. שלטנו במשחק לחלוטין, הבקענו שלושה שערים, אבל שניים מהם נפסלו לנו. הייתה לנו התקפה מתפרצת טובה חצי דקה לפני השער שספגנו, שבמהלך שלו הגנו בצורה רעה. נקודה לאחר יכולת כזו זה פשוט לא מספיק".

הארי מגווייר: "רצינו לשלוט במשחק מההתחלה, אבל במשחק חוץ מול ברנלי אי אפשר לשלוט למשך 90 דקות. היינו צריכים לסגור את המשחק. כמו במשחק מול מידלסבורו ספגנו אחרי לחץ של היריבה. אנחנו צריכים לדעת להתמודד טוב יותר במקרים כאלה. השער שספגנו היה מאכזב מאוד. יצאנו למחצית השנייה בצורה קצת רשלנית. היה לנו מספיק זמן במשחק כדי לחזור ולכבוש את שער הניצחון".

על השער של וראן שנפסל: "לפי מה שהבנתי הם אמרו שהיה נבדל. בהתחלה אמרו שהייתה עבירה, אבל השופט אמר שלא בגלל זה הוא פסל את השער. אמר שהפרעתי למהלך, לא יודע".

עוד בוואלה! ספורט

מנצ'סטר יונייטד סיימה ב-1:1 בברנלי וירדה למקום החמישי

לכתבה המלאה

מה שעבר אולי קצת מתחת לרדאר, זו העובדה שכריסטיאנו רונאלדו החל את המשחק על הספסל, נכנס כמחליף בדקה ה-68 והשפיע מעט מאוד על המשחק. לאחר המפגש אמש עם ברנלי הפורטוגלי השלים חמישה משחקים ברציפות מבלי לכבוש (כולל מידלסבורו בגביע). זוהי הבצורת הארוכה ביותר של CR7 מאז 2010.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully