וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על רקע ההשעיה של גרינווד: התנגשות בין שחקני מנצ'סטר יונייטד

ב"סאן" דווח כי רונאלדו, קבאני ושחקנים נוספים מחרימים את חברם לקבוצה שתקף את חברתו לכאורה, אבל אחרים כועסים על הוצאתו מפעילות כל עוד לא הוכח שהוא אשם

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - מידלסברו 1:1/ספורט1

אם עונה נוספת של דשדוש ומתיחות בין כריסטיאנו רונאלדו למנג'ר החדש רלף רנגניק לא הספיקו למנצ'סטר יונייטד, הרי שהפרשה הטרייה סביב האלימות של מייסון גרינווד כלפי בת זוגו הציתה שריפה חדשה בחדר ההלבשה של השדים האדומים. באנגליה דווח הבוקר (ראשון) על התנגשות בין שחקני הקבוצה, על רקע ההחלטה להשעות מכל פעילות את הקיצוני הצעיר שהכה לכאורה את בת זוגו, שחשפה זאת בשבוע שעבר.

מספר שחקנים, ביניהם כריסטיאנו רונאלדו, אדינסון קבאני ו-ויקטור לינדלוף, הורידו עוקב מגרינווד באינטסגרם, ולפי ה"סאן" הפעילו לחץ על יתר חבריהם לקבוצה לעשות זאת בעצמם, אלא שחלק מכוכבי מנצ'סטר יונייטד חושבים שהיה לא נכון לנדות את גרינווד, שכן על פי החוק הוא חף מפשע עד שיוכח אחרת.

מקור בסביבת הקבוצה צוטט כך בעיתון האנגלי: "שחקן אחד ספציפי זועם על כך. הוא חושב שהחרם על מייסון מראה שהשחקנים לא מחוברים. אם מייסון יורשע בעבירות שיוחסו לו, אז ברור שכל השחקנים יהיו מזועזעים, אבל המשטרה אפילו לא החליטה עדיין אם יש לה מספיק הוכחות בשביל לקבוע שהוא אשם. אחד השחקנים אמר שזה מראה כמה הסגל לא מגובש, ושכולם פועלים כאינדיבידואלים יותר מדי פעמים".

כריסטיאנו רונאלדו, מנצ'סטר יונייטד. Alex Livesey/, GettyImages
גם הוא מחרים את גרינווד. כריסטיאנו רונאלדו/GettyImages, Alex Livesey/

כידוע, גרינווד בן ה-20 נעצר ביום ראשון שעבר ונחקר בחשד לאונס, תקיפה מינית, אלימות פיזית ואיומים ברצח, לאחר שחברתו הארייט רובסון העלתה לאינסטגרם סרטון שלה מדממת ואמרה שהכדורגלן אחראי לכך. בעקבות האישומים, גרינווד לא מורשה להתאמן ולשחק במנצ'סטר יונייטד, שהסירה את החולצה שלו מהחנויות הרשמיות של המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully