וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיליונים וגררו: עסקת הענק של מכבי תל אביב על כנעאן רק הושהתה

4.2.2022 / 12:45

מכבי תל אביב הלכה רחוק בחלון הזה כדי לרכוש את הכוכב הצעיר של מ.ס. אשדוד. ברק יצחקי רואה בו פרוייקט דגל והוא יהיה שם גם כשהחלון הבא ייפתח. המכשול: בן זקן רוצה מחיר של ליאל עבדה

תקציר: מ.ס. אשדוד - מכבי תל אביב 3:1/ספורט1

מכבי תל אביב הייתה עסוקה ביומיים האחרונים של חלון ההעברות בסגירת העסקאות של ג'ורג'ה יובאנוביץ' וז'וסואה סה. הלחץ היה גדול במועדון כי היה חשוב לסיים הכל עד הלילה של רביעי בכדי להספיק לרשום את השניים למשחקים מול פ.ס.וו איינדהובן החודש. עד כדי כך היה עסוק המשרד של מכבי תל אביב בהסכמים, שרוב צמרת המועדון כלל לא נכחה במשחק גביע המדינה מול מכבי יפו באצטדיון בלומפילד, 100 מטר ממשרדי הקבוצה.

אבל לצד החתמת שני הזרים, מכבי תל אביב פעלה השבוע גם לצירוף ישראלי, קשר מ.ס. אשדוד חמודי כנעאן.

במכבי תל אביב מספרים שכנעאן הוא פרוייקט אישי של ברק יצחקי. שאם יש שחקן ישראלי שהמנהל המקצועי של מכבי תל אביב רוצה יותר מכולם, זה כנעאן. בימים האחרונים, לצד סיום המגעים לצירוף יובאנוביץ' וסה, יצחקי היה גם על סיפור כנעאן.

שחקן מ.ס. אשדוד מוחמד כנעאן. אריאל שלום
הפרוייקט האישי של יצחקי. כנעאן/אריאל שלום

במ.ס. אשדוד לא רצו למכור בחלון הזה את כנעאן. ג'קי בן זקן החליט, כפי שצוטט כאן במהלך השבוע החולף, שהוא לא משחרר בחלון הזה שחקנים חשובים, אלא רק מצרף. אבל היה מי שנע בין אשדוד למכבי תל אביב וניסה לקדם את העסקה. עסקה שמכבי תל אביב מאוד רוצה ושאותה תנסה לממש בקיץ הקרוב. מכבי תל אביב הייתה מוכנה ללכת רחוק מאוד כבר בחלון הזה כדי להנחית אצלה את כנעאן. 5 מיליון שקל והכרטיס של אדוארדו גררו, זו עסקת החבילה שעמדה על הפרק וספק אם זו הייתה המילה האחרונה שהייתה נאמרת מקרית שלום. אחרי רכישת יובאנוביץ' ב-8 מיליון שקל, ברור למכבי תל אביב שעל כנעאן היא גם תצטרך להכניס את היד עמוק לכיס.

אחת הסיבות שהמהלך בין המועדונים נתקע היא פשוט קוצר בזמן. לסגור עסקה כזו לא ניתן לעשות ביום או יומיים והחלון כבר עמד להיסגר. מכבי תל אביב גם הייתה חייבת לסגור קבוצה לגררו כדי לגרוע אותו מהסגל לקראת החתמת יובאנוביץ' וסה, כך שביום רביעי בלילה מכבי תל אביב כבר הייתה צריכה להיות אחרי סיום המהלכים שלה.

אדוארדו גררו שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
הכרטיס שלו היה על הפרק. גררו/אריאל שלום

מכבי תל אביב לא הצליחה לרכוש בחלון הזה את השחקן הישראלי בו היא כל כך חושקת, אבל היא תהיה שם גם בתחילת החלון הבא ובעצם עוד קודם. יצחקי וגם מלאדן קרסטאיץ' שראה מקרוב בשבת שעברה את כנעאן כובש מולו שער יפה, מחפשים בדיוק שחקנים כאלה לעונה הבאה. הבעיה בה תיתקל מכבי תל אביב היא השאיפה של בן זקן לקבל עבור כנעאן "מחיר ליאל עבדה". האיש החזק באשדוד יודע שיש לו ביצת זהב ביד והוא לא חושב שהמחיר שהוא צריך לקבל, יכול להיות פחות מאותם 4 מיליון יורו שקיבל אבי לוזון מסלטיק עבור הכוכב הצעיר שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully