וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'קי בן זקן הבהיר: "מ.ס. אשדוד לא תמכור שום שחקן בחלון הזה"

1.2.2022 / 13:42

על רקע הביקוש לו זוכים מוחמד כנעאן, ננאד צבטקוביץ', קני סייף, זוהר זסנו ועוד, העומד בראש המועדון הצהיר כי קבוצתו תשמור על הסגל ושהוא אף מעוניין להתחזק בקישור ובהתקפה על מנת להעפיל לפלייאוף העליון

תקציר: מ.ס. אשדוד - מכבי תל אביב 3:1/ספורט1

מ.ס. אשדוד עדיין נאבקת על הכניסה לפלייאוף העליון עונה שנייה ברציפות, אבל השחקנים שלה הם המבוקשים ביותר בחלון ההעברות הנוכחי. בראשם נמצא כידוע מוחמד כנעאן, שזוכה לביקוש אצל שלוש הגדולות, אשר מוכנות לשלם הרבה עבורו.

מכבי תל אביב הכי רצינית לגבי כנעאן ומוכנה לפתוח את הכיס עמוק מאוד, וכך גם מכבי חיפה והפועל באר שבע, אבל לא רק כנעאן נמצא ברשימות של הקבוצות הגדולות. ננאד צבטקוביץ' שם וגם עוז בילו וזוהר זסנו. נבדל מהם הוא קני סייף, מאחר שהוא אינו שחקן של מ.ס. אשדוד, אבל אם אשדוד היתה רוצה לשחרר אותו בחלון ההעברות הזה בהשאלה עד סוף העונה לקבוצה אחרת, היו הרבה קופצות.

מוחמד כנעאן שחקן מ.ס. אשדוד בחימום. דני מרון
מבוקש אצל שלוש הגדולות. מוחמד כנעאן/דני מרון

מי שעשה היום קצת סדר בכל העניין סביב שחקניו הוא ג'קי בן זקן. לאור כל ההמולה התקשורתית באשר לשחקנים של מ.ס. אשדוד, הבעלים של המועדון אמר: "אשדוד לא תמכור שום שחקן בחלון ההעברות הנוכחי". בן זקן מעוניין שרן בן שמעון והשחקנים יביאו את אשדוד לפלייאוף העליון במחזורים שנותרו ולשם כך הוא הנחה את כל הגורמים במועדון למצוא שני זרים לקישור ולהתקפה ב-48 השעות שנותרו כדי לא להישאר בסגל הנוכחי עד סוף העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully