וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צמד לליאור רפאלוב, אנדרלכט השוותה ל-2:2 בחצי הגמר בדקה ה-95

הישראלי דייק פעמיים מהנקודה הלבנה והציל את קבוצתו מהפסד חוץ לאופן בשניות הסיום, הגומלין ייערך בחודש הבא

תקציר: אופן - אנדרלכט 2:2 (צמד לליאור רפאלוב)/ספורט1

אנדרלכט הפסידה בשני המחזורים האחרונים בליגה וספגה מכה קשה בכל הנוגע לניסיון להשיב את תואר האליפות לראשונה מאז עונת 2016/17, לאחר מכן גם פורסם על עימות בין ליאור רפאלוב לחברו, אלא שהערב (שישי) הישראלי הציל את קבוצתו מהפסד כשבדקה ה-95 השלים צמד, קבע 2:2 בחוץ נגד אופן במשחק הראשון של חצי גמר הגביע ובכך סידר לאנדרלכט, למרות הכל, מקדמה לקראת הגומלין בחודש הבא.

באמצע השבוע דווח בבלגיה על כך שאילולא השוער היה מתפתח עימות פיזי בין רפאלוב לבלם ההולנדי ווסלי הודט, אך השניים עלו היום בהרכב מול המדורגת 14 בליגה, השלימו 90 דקות כל אחד והישראלי לא רק איזן בשניות הסיום, אלא גם התכבד בהבקעת שער היתרון כשדייק מהנקודה הלבנה בדקה השישית וחגג את שערו ה-15 העונה בכל המסגרות (והרביעי בגביע). בחלוף 10 דקות בלבד נפסק פנדל גם לזכותה של אופן, אותו הבוסני סמאיל פרביאק ניצל כדי להשוות ל-1:1.

קשר אנדרלכט ליאור רפאלוב מבקיע בפנדל. VIRGINIE LEFOUR, GettyImages
צמד מהנקודה הלבנה. רפאלוב/GettyImages, VIRGINIE LEFOUR
קשר אנדרלכט ליאור רפאלוב מבקיע מ-11 מטר. VIRGINIE LEFOUR, GettyImages
כבר 16 שערים העונה לרפאלוב בכל המסגרות/GettyImages, VIRGINIE LEFOUR

אנדרלכט הייתה דומיננטית יותר, אבל התקשתה לייצר איומים ממשיים על שער המארחת ובסופו של דבר שחקן ההגנה סטף פיטרס השלים מהפך בדקה ה-77. למזלה של אנדרלכט ושל מאמנה וינסנט קומפני, היא קיבלה פנדל שני ושלישי במשחק, אותו רפאלוב בדקה ה-95 ניצל כדי להשוות ל-2:2 דרמטי. בכל אופן העולה תיקבע בחודש הבאה במגרשה של אנדרלכט. בחצי הגמר השני מובילה קלאב ברוז' 0:1 על גנט אחרי המשחק הראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully