וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרסטאיץ' רתח על השחקנים: "כולם יראו את התגובה שלי בעתיד"

עודכן לאחרונה: 3.2.2022 / 20:15

מאמן מכבי תל אביב התאכזב מהמחליפים שקיבלו הזדמנות נגד יפו: "ראיתי המון בעיות". עכשיו הוא בונה על אפקט מיידי משחקני הרכש, אך אם יישאר בעונה הבאה ידרוש עוד שינויים רבים. נחמיאס לקראת קרית שמונה: "נילחם כל עוד יש סיכוי לתואר". המשחק בהולנד הוקדם לבקשת פ.ס.וו

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 0:2 על מכבי יפו ברבע גמר הגביע הראשון/ספורט1

מאמן מכבי תל אביב מלאדן קרסטאיץ' רתח על היכולת הדלה של שחקניו במשחק הגביע אמש (רביעי) נגד מכבי יפו. אף שמכבי תל אביב ניצחה 0:2 את המפגש הראשון מבין שניים והיא קרובה להבטיח את ההעפלה לחצי הגמר, כעס המאמן הסרבי על היכולת של השחקנים. "ניצחנו אבל ראיתי המון בעיות בקבוצה", אמר קרסטאיץ' אחרי המשחק. "כולם יראו את התגובה שלי בעתיד".

מאמן מכבי תל אביב מלאדן קרסטאיץ'. ברני ארדוב
עצבני. קרסטאיץ'/ברני ארדוב
ג'ורג'ה יובאנוביץ', שחקן מכבי תל אביב. מכבי תל אביב בכדורגל, אתר רשמי
דרוש שינוי מיידי. יובאנוביץ'/אתר רשמי, מכבי תל אביב בכדורגל

קרסטאיץ' התקשה להאמין שמול קבוצה מליגה א', הליגה השלישית בארץ, תצטרך הקבוצה שלו להתאמץ מאוד כדי לנצח. קרסטאיץ' משוכנע שמכבי תל אביב תיראה טוב יותר עם צירופם של ג'ורג'ה יובאנוביץ' וז'וסואה סה, אבל ברור לו שאם הוא ישאר במכבי תל אביב הוא יבקש לעשות עוד שינויים רבים בקיץ הקרוב.

לקראת המשחק בשבת בבלומפילד נגד עירוני קרית שמונה (17:30, ספורט4), אמר המאמן: "אנחנו מצפים למשחק קשה, זו הסיבה שביצענו קצת רוטציות בגביע. ראינו מספר דברים במשחק האחרון, ננתח אותם. אני מקווה שנהיה מוכנים למשחק, לא נחזור על טעויות שביצענו ושלא נהיה במצב בו האוהדם שלנו לא מרוצים".

על המפגש מול היריבה אותה עברה לאחר דו קרב פנדלים בגביע, הוסיף: "אנחנו מצפים למשחק קשה, אבל אני אני גם מאמין שנראה תגובה מהשחקנים בעקבות המשחק האחרון. ננתח גם את המשחק הקודם מול קרית שמונה, כבר ראינו בעיות שהיו לנו ואני מקווה שלא נעשה את אותן טעויות. אני מקווה שוב שבעתיד לא נהיה במצב בו הקהל לא שבע רצון מההופעה שלנו".

עידן נחמיאס, שחקן מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
"כל עוד יש לנו סיכוי לקחת תואר אנחנו נילחם". נחמיאס/מאור אלקסלסי

לדברי המאמן הצטרף הבלם עידן נחמיאס, שכידוע הגיע לקרית שלום מקרית שמונה: זה מקום שהוא מאוד יקר לי, אני עוקב, משתדל לראות כל משחק כשאני יכול, מקום מאוד אהוב. עד עכשיו הייתי מגיע עם קריית שמונה לבלומפילד ורואה את הקהל, היום זה קהל שלך. תחושה אחרת".

הבלם גם הצהיר: "אנחנו לא מורידים רגל מהגז בשום מקום, כל עוד יש לנו סיכוי לקחת תואר אנחנו נילחם בכל משחק ונעלה כדי לתת את המאה אחוז. בשבת יש לנו משחק סופר קריטי ואם אנחנו עדיין רוצים להגיע לאנשהו, אנחנו צריכים לנצח בכל משחק".

בתוך כך, הערב אופ"א אישרה את בקשת פ.ס.וו להקדים את המפגש נגד מכבי תל אביב לשעה 18:45 שעון מקומי. המשמעות היא שלמשחק יוכלו להיכנס כ-11,000 צופים, כשליש מתכולת האצטדיון בעקבות מגבלות הקורונה בהולנד, אולם לא ייפתח יציע עבור אוהדי מכבי תל אביב והכניסה תתאפשר לקהל המקומי בלבד. המשחק אמור היה להיערך ב-21:00 שעון הולנד, ואם לא היה מוקדם היה נערך ללא קהל כלל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully